andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hahahaha, da er det jo plutselig oss som er sære!! hæhæ, det hadde jeg ikke tenkt på. Men GTO korta kan godt få meg sær ass, er bare skryt her i gården Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg tenkte først til å si at vi må beholde tråden som det er for de som skaffer seg GTO kort på bruktmarkedet og vil trenge hjelp. Men hvis vi beholder all info i 2e post så synes jeg det burde gå greit. Teknisk spørsmål: Jeg har lest om folk som for å teste alle komponenter i systemmet sitt samtidig kjører 3Dmark i loop i 24 timer eller mer. Hvis jeg vil gjøre det, må jeg kjøpe 3Dmark06Pro eller finnes den funksjon i gratis versjonen? Har ikke funnet det. Endret 29. mars 2007 av prostoman Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 GTO-type kort kommer vel når nVidia vil selge ut restlagre av brikker som er på vei ut. Blir kanskje en stund til G80-baserte GTO-kort kommer. Men det hadde vært fint med et kraftig kort til en billig penge. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg tenkte først til å si at vi må beholde tråden som det er for de som skaffer seg GTO kort på bruktmarkedet og vil trenge hjelp. Men hvis vi beholder all info i 2e post så synes jeg det burde gå greit. Teknisk spørsmål: Jeg har lest om folk som for å teste alle komponenter i systemmet sitt samtidig kjører 3Dmark i loop i 24 timer eller mer. Hvis jeg vil gjøre det, må jeg kjøpe 3Dmark06Pro eller finnes den funksjon i gratis versjonen? Har ikke funnet det. 8264136[/snapback] Nei jeg vet ikke om man må har 3DMark06 Pro for å kunne det. Men du kan jo prøve rthdribl dersom du bare er ute etter å stresse GPU'en. -jeg bruker denne til å lete etter artefacts når jeg overklokker. Ser litt kult ut også. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Har en gladnyhet til alle dere som har savnet DX10 støtte på 7900-kortene til Nvidia. Nå er det kommet en ny nedlastbar BIOS som gir 7900GTO DX10 støtte, noe som er helt glimrende for alle oss som har dette kortet. Ny BIOS finner dere her på denne siden. Følg ellers manualen i Post 2. Edit: 1. april.... :!: Endret 1. april 2007 av bjornh Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 omg da er det jo et konge kort generalt da! må få høre scorr da men.. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har en gladnyhet til alle dere som har savnet DX10 støtte på 7900-kortene til Nvidia. Nå er det kommet en ny nedlastbar BIOS som gir 7900GTO DX10 støtte, noe som er helt glimrende for alle oss som har dette kortet. Ny BIOS finner dere her på denne siden. Følg ellers manualen i Post 2. 8286171[/snapback] 1 April? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har en gladnyhet til alle dere som har savnet DX10 støtte på 7900-kortene til Nvidia. Nå er det kommet en ny nedlastbar BIOS som gir 7900GTO DX10 støtte, noe som er helt glimrende for alle oss som har dette kortet. Ny BIOS finner dere her på denne siden. Følg ellers manualen i Post 2. 8286171[/snapback] Submitted On: 26 September 2006 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hahaha, der tok du meg bjornh!! Fy, jeg gikk fem på.. Så sjekka jeg dato på BIOS for jeg fant det litt merkelig. La merke til en merkelig dato fra september i fjor... Jeg som hadde tenkt å argumentere mot DX10 og ny teknologi.. En av dagens beste april spøker Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Har en gladnyhet til alle dere som har savnet DX10 støtte på 7900-kortene til Nvidia. Nå er det kommet en ny nedlastbar BIOS som gir 7900GTO DX10 støtte, noe som er helt glimrende for alle oss som har dette kortet. Ny BIOS finner dere her på denne siden. Følg ellers manualen i Post 2. 8286171[/snapback] Hehe. JA det var årets 1.april spøk. Beklager forvirringen, men det var litt gøy!! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Da vil jeg ønske alle eiere og tidligere eiere av 7900GTO en riktig, riktig god påske. Mvh. Bjørn Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Denne påsken har jo vert riktig kjiip da, men god påske til deg og alle dere andre! Endret 6. april 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 hva har sjedd da helemyr? har ditt 7900GTO gått sund som alt det andre :!: ? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mitt virker som det skal. Bare så surt at Nvidia bruker tusen år på ordentlige drivere til Vista. Litt Offtopic: men hvilket 680i HK anbefaler dere? under 2500,- ... Lenke til kommentar
GreatSuccess Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har et MSI 7900GTO kort og lurer på å kjøpe et til for sli. Men jeg kan ikke finne et i noen butikker så derfor lurer jeg på om noen vurderer å selge sitt. PM meg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Om du kan skaffe med et g80 kort, så har du deg GTO i SLI! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Mitt virker som det skal. Bare så surt at Nvidia bruker tusen år på ordentlige drivere til Vista. Litt Offtopic: men hvilket 680i HK anbefaler dere? under 2500,- ... 8321925[/snapback] Slapp ikke EVGA en oppdatert 680i med tilnavnet T1 nå nylig? -det hybridkortet til Asus har jo gjort det ganske bra både på hardware.no og Anandtech, så det kan jo være et glimrende valg. -ellers så er det vel bare Asus Striker jeg ville sett på tror jeg. DFI er rett rundt hjørnet med DFI LANPARTY UT NF680i LT SLI-T2R. Jeg har DFI LanParty NF4 SLI DR fra før, men nå sikler jeg på på DFI 680i... Endret 7. april 2007 av bjornh Lenke til kommentar
andylove Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har sett på eVGA sitt, men det er ikke alle som har dette kortet til salgs i nettbutikkene. Det er meget mulig det blir ASUS sitt 680i, ser det er mange som er svært fornøyde med dette kortet. Merkelig at P5B kortet mitt har roet seg ned med engang jeg begynte å tenke på et mulig bytte. Det var sinnsykt ustabilt i en periode. Trodde det hadde noe med skjermkortet å gjøre, siden jeg ofte kan se av BSOD at feilen ligger hos Nvidia driverne på et eller annet vis. Men så fort jeg får installert Intel sine drivere til hovedkortet, så blir det bedre. Dere som bruker Vista og har opplevd mye problemer: -- Nvidia sine drivere er ikke veldig bra ennå til spill, ofte kræsj -- Intel har ikke oppdatert driverne sine på en god stund (i fjor) Jeg tror mye av problematikken ligger her. Men jeg får meg bare ikke til å gå tilbake til XP. Jeg vil kjøre Vista fordi jeg liker dette OS'et langt bedre. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nettop fått meg et 7900GTO og er veldig fornøyd med det Klokket det til 710/828 som ser ut til å være høyeste stabile klokk uten mods. men har noen småproblemer jeg gjerne skulle hatt hjelp med.. Jeg får ikke viftekontrollen i Rivatuner til å fungere. Har stilt inn så den skal kjøre på 25% i 2d og low 3d, og 100% i perf 3d. Dette funker altså ikke, den setter aldri opp farta.. Om jeg går inn på low level hardware og skrur på viftekontrollen der så kan jeg stille vifta manuelt til 100% og det fungerer fint. Men er litt kjedelig og måtte gjøre dette manuelt hver gang jeg skal spille. En annen ting er at hvis jeg klokker litt for langt så switcher kortet over til low level 3d, og det er jo greit nok. Men jeg må restarte pcen for at perf 3d skal funke igjen, selv om jeg skrur ned på klokken. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da har Nvidia fått ut fingeren og gitt oss nye drivere. Merkelig, for du kan kun få tak i BETA drivere... Noen som har testet disse (versjon 158.18) under Vista 32bit? Helst med da 7900GTO kortet. Last de ned her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå