Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Oj, for en fin tråd.. =p Hvordan kan jeg IKKE ha visst om denne før?

 

Her er resultater i hvert fall... Systemet ser dere i signaturen ;)

 

3DMark03 - 23230

3DMark06 - 5935

PCMark04 - 8306

PCMark05 - 7163 ^:thumbup:^

 

EDIT: Greit, det er GT og ikke GTO, mn kan jo brage litt og oppdatere scoren litt likevel..

Endret av Gordon_Freeman
Lenke til kommentar
Enig, høres dumt ut..  :ermm:

8114525[/snapback]

 

Det har du helt rett i. Jeg ville ikke ha kastet ut mitt GTO kort. Spiller for tiden Supreme Commander, og det går som en lek med 1280*1024 oppløsning + 4AA og "high" på alle detaljer. Merker at når kartene blir store og det skjer mye, så hakker det litt. Men langtifra den type hakking som at kortet ikke henger med.

 

Skulle nok hatt en 8800GTS kort, men det koster mer enn jeg ønsker å betale for.

 

Forøvrig så kjenkjenner Vista med 100.45 driverne at jeg har et GT/GTO kort. Alle programmer ellers rapporterer om GT/GTO. Men det er jo bare et navn, og har ingenting med selve ytelsen å gjøre. Kunne kalt det for 5900 for mitt vedkommende, så lenge det yter bra ;)

Lenke til kommentar
Er det fortsatt noen som fortsatt har GTO, nå som g80 har kommet?

8114121[/snapback]

G80 er bedre, og R600 når det kommer blir bedre. JA jeg stortrives med 7900GTO, og synes fortsatt det er det beste grafikkort kjøpet jeg har gjort. Og jeg skal bruke det en stund til. Synes FEAR, BF2 og Oblivion går som en lek. FEAR EP er neste ut.

 

Jeg er litt sånn sånn "åja, BMW M3? ja, skal se om jeg ikke kan trimme 325 og modde litt her og der så får jeg en ytelse som ikke er så langt unna!!"

 

Litt OT: Snakker om OC, jeg klokket en C2D 4300 på et Asrock 4CoreDual-VSTA, og på standard Volt kom jeg uten problemer til 2.7Ghz (1.8 standard) -dog tenkte jeg å voltmodde CPUen, men får se. Det er ikke min PC. Det litt kule med det HK'et er at du kan bruke DDR RAM eller DDR2. Det har AGP og PCIe, men det kjipe er at det er max 4X og ikke 16X på PCIe.

Lenke til kommentar

Jamen da er jo det klart. Ikke kast ut 7900GT/GTO-kortet ditt selv om G80 er her, og selv ikke når R600 kommer. Dette kortet holder da vel i massevis for de fleste, og da er det jo bare tull å kjøpe nytt. :)

 

Det kommer alltid nye ting på IT-markedet, men er det sånn at du skal ha alt det nyeste hele tiden, har du ikke noe annet valg enn å bli skuffa, med mindre du har en god del tykkere lommebok enn oss vanlige mennesker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Helt enig! Bare tull å hive ut et godt skjermkort. Men det er også ting som f.eks HDCP støtte og Shader Model 4.0 (DX10), som åpner for nye teknikker i spill. Det er jo helt klart et bedre kort hvis det er nyere. Men hvor du faktisk tjener på ytelsen i forhold til antall kr er jo et annet spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...