Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? :dontgetit:

7600797[/snapback]

Hva har du fått til sålangt da? Får du bildet kun på skjermen? Har du prøvd å gå på Display properties og på settings og prøve å forandre på ting der? Har Engelsk versjon av XP så vet ikke hva de tingene heter på norsk XP.

Lenke til kommentar
jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? :dontgetit:

7600797[/snapback]

Hva har du fått til sålangt da? Får du bildet kun på skjermen? Har du prøvd å gå på Display properties og på settings og prøve å forandre på ting der? Har Engelsk versjon av XP så vet ikke hva de tingene heter på norsk XP.

7602060[/snapback]

 

Jeg har prøvt diverse ting på egenskaper for skjerm, men har ikke fått til 2 skjermer så langt. er det noen programmer eller liknende jeg kan prøve å laste ned kansje?

Lenke til kommentar
jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? :dontgetit:

7600797[/snapback]

Hva har du fått til sålangt da? Får du bildet kun på skjermen? Har du prøvd å gå på Display properties og på settings og prøve å forandre på ting der? Har Engelsk versjon av XP så vet ikke hva de tingene heter på norsk XP.

7602060[/snapback]

 

Jeg har prøvt diverse ting på egenskaper for skjerm, men har ikke fått til 2 skjermer så langt. er det noen programmer eller liknende jeg kan prøve å laste ned kansje?

7603217[/snapback]

Rart, husker jeg kjørte to skjermer for lenge siden, og tror jeg kunne velge om jeg ville ha det samme på hver skjerm, er ikke sikker. Vet ikke om noen programmer.

Lenke til kommentar
CD-rom'en min er satt på F:, men det har da vel ingenting å si etter at jeg har gått inn på CD-rom'en?

Altså, det er inne i Caldera-DOS problemet er. Og Caldera-DOS ligger på CD'en, så det betyr jo at jeg er inne på CD'en...

7597892[/snapback]

 

Jeg flasha med cd, gikk helt fin det, knota litt for a få cd'en riktig.

 

brant du en boot cd? Nvflash og bios legges på z: definisjonen. Hvis du brukte nero skal det være relativt enkelt.

Stod i guiden at du ikke måtte legge original bios på samme cd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...