Troxx Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg har aldri mountet en cdrom til A: Kanskje du skulle prøve D: eller E: eller F: osv... Z: er vel ikke helt vanlig det heller (i DOS). Endret 29. desember 2006 av Troxx Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 CD-rom'en min er satt på F:, men det har da vel ingenting å si etter at jeg har gått inn på CD-rom'en? Altså, det er inne i Caldera-DOS problemet er. Og Caldera-DOS ligger på CD'en, så det betyr jo at jeg er inne på CD'en... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? Endret 29. desember 2006 av _sindre_ Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 kanskje han bare ikke kjenner igjen kommandoen? du skriver nvflash 7900gto.rom men jeg skriver nvflash.exe-4-5-6 7900gto.rom. Hvilke versjon bruker du? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? 7600797[/snapback] Hva har du fått til sålangt da? Får du bildet kun på skjermen? Har du prøvd å gå på Display properties og på settings og prøve å forandre på ting der? Har Engelsk versjon av XP så vet ikke hva de tingene heter på norsk XP. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? 7600797[/snapback] Hva har du fått til sålangt da? Får du bildet kun på skjermen? Har du prøvd å gå på Display properties og på settings og prøve å forandre på ting der? Har Engelsk versjon av XP så vet ikke hva de tingene heter på norsk XP. 7602060[/snapback] Jeg har prøvt diverse ting på egenskaper for skjerm, men har ikke fått til 2 skjermer så langt. er det noen programmer eller liknende jeg kan prøve å laste ned kansje? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg har problemer med å koble to skjermer, eller rettere sagt en sjerm og en prosjektor, til gtokortet mitt. Planen er at det samme skal vises på begge skjermene. Noen som har noen formeninger om hvordan dette skal gjøres? 7600797[/snapback] Hva har du fått til sålangt da? Får du bildet kun på skjermen? Har du prøvd å gå på Display properties og på settings og prøve å forandre på ting der? Har Engelsk versjon av XP så vet ikke hva de tingene heter på norsk XP. 7602060[/snapback] Jeg har prøvt diverse ting på egenskaper for skjerm, men har ikke fått til 2 skjermer så langt. er det noen programmer eller liknende jeg kan prøve å laste ned kansje? 7603217[/snapback] Rart, husker jeg kjørte to skjermer for lenge siden, og tror jeg kunne velge om jeg ville ha det samme på hver skjerm, er ikke sikker. Vet ikke om noen programmer. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 CD-rom'en min er satt på F:, men det har da vel ingenting å si etter at jeg har gått inn på CD-rom'en?Altså, det er inne i Caldera-DOS problemet er. Og Caldera-DOS ligger på CD'en, så det betyr jo at jeg er inne på CD'en... 7597892[/snapback] Jeg flasha med cd, gikk helt fin det, knota litt for a få cd'en riktig. brant du en boot cd? Nvflash og bios legges på z: definisjonen. Hvis du brukte nero skal det være relativt enkelt. Stod i guiden at du ikke måtte legge original bios på samme cd.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det eneste jeg la på CD'en var nvflash, orginal 7900GTO BIOS og en orginal 7900GTX BIOS... Kan poste bilder da jeg kommer til mamma om en liten stund! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Så har du klart å slå scoren min på 11722 ennå Intern ? Ja Ja nå er 8800GTX og Silverstone 750W på vei i posten til meg Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nei, har jo ikke fått flashet enda Men det kommer vel snart! Asus Striker Extreme er jo på vei hjem til meg Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Slik la jeg det inn på CD'en. Feil det da kanskje? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 ser riktig ut det der... måtte også legge inn CWSDPMI.EXE som ligger sammen med nvflash.exe for at det skulle virke. Hvis ikke får jeg feilmelding om at "dpmi file" mangler. (noe i den duren) Slik skrev jeg det: nvflash 7900bios.rom -4 -5 -6 Nvflash skal ligge på z: sammen med bios, ikke på a: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Men da jeg skriver Z: får jeg at det er en ugyldig something... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Men da jeg skriver Z: får jeg at det er en ugyldig something... 7608095[/snapback] Jeg prøver en gang til for å se... Funket bra det. Hvilken feilmelding får du i dos? Endret 30. desember 2006 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 At det er en ugyldig stasjon ellerno. Jeg kommer meg hvertfall ikke inn i Z: Kun A: og B: Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) At det er en ugyldig stasjon ellerno. Jeg kommer meg hvertfall ikke inn i Z:Kun A: og B: 7608506[/snapback] Da får du prøve igjen, brenn en ny boot cd. Det har vel gått et eller annet feil. printscreens: Endret 30. desember 2006 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Da jeg skriver nvflash 7900gto.rom -4 -5 -6 får jeg: Command or filename not recognized. Da jeg skriver Z: får jeg: Invalid drive specified. Ja, jeg brendte en ny CD :/ Teit at det ikke funker! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Where to find den nyaste drivaren til 7900 GT 256 mb versjonen?? Og kor mykje er 7900 GT verdt om det er brukt? (Sånn ca.) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Where to find den nyaste drivaren til 7900 GT 256 mb versjonen?? Og kor mykje er 7900 GT verdt om det er brukt? (Sånn ca.) 7611960[/snapback] Dette er GTO-tråden, men nyeste driver finner du på nvida sine hjemmesider, og ett 7900GT-kort vil jeg tro er verd 1200+/- avhengig av hvilket kort det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå