Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned 3Dmark05 nå, den jeg hadde var en gammel versjon som ikke fungerte. Prøvde ikke å sette noen rekorder, kunne sikkert få mer hvis jeg klokket kortet litt lengre, men her er resultatet på nesten 12K for å holde liv å tråden til vi begynner å få kortene i posten.

post-58106-1160944734_thumb.jpg

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
Lastet ned 3Dmark06 nå, den jeg hadde var en gammel versjon som ikke fungerte. Prøvde ikke å sette noen rekorder, kunne sikkert få mer hvis jeg klokket kortet litt lengre, men her er resultatet på nesten 12K for å holde liv å tråden til vi begynner å få kortene i posten.

7077425[/snapback]

Det var et sinnsykt resultat :dribble: !!

Lurer på hvordan det blir når jeg får mitt 7900GTO inn i Shuttelen sammen med en C2D 2,13ghz. 1GB minne til å begynne med, men allikevel, så er jeg spent.

Kommer jeg over 13000 i 3Dmark05?

Lenke til kommentar
Det var et sinnsykt resultat  :dribble: !!

Lurer på hvordan det blir når jeg får mitt 7900GTO inn i Shuttelen sammen med en C2D 2,13ghz. 1GB minne til å begynne med, men allikevel, så er jeg spent.

7077872[/snapback]

Hvis du ser etter så har Prostman skrivd en feil fordi det er 3DMark05 og ikke 06 han har resultate fra ellers hadde det vært en sinsyk score for et single 7900GTO

Lenke til kommentar
Caliber: da kan du jo bare sende det tilbake på angre frist eller selge det til meg for 1400,- :evil:

hvis du har kjøpt fra PSdata har de ikke sendt det ennå og da kan du bare kanselere ordren ;)

7074394[/snapback]

blir nok angrefristen ja, da kortet allerede ligger på mitt lokale postkontor

Lenke til kommentar
Det var et sinnsykt resultat  :dribble: !!

7077872[/snapback]

Hvis du ser etter så har Prostman skrivd en feil fordi det er 3DMark05 og ikke 06 han har resultate fra ellers hadde det vært en sinsyk score for et single 7900GTO

7077902[/snapback]

Oki.. Så det nå. Men allikevel, hva er gode resultater nå om dagen i 3Dmark05 og 06? Trenger ikke ta med de som overklokker deluxe, men for den "normale" mannen i gata. Trodde 12000 var temmelig tøft for 3Dmark05, men så er jeg ikke helt oppdatert på den fronten der tydeligvis :p

Lenke til kommentar

Tok en test her med Ie7 og messenger i gang, og scorer nærmere 400 poeng lavere i 3D Mark05 (til venstre), og ligger ikke så dumt an i 3D Mark06 (til høyre) i forhold til min egen toppscore (6505 poeng i 3D Mark06). Tror jeg ligger optimalt til med den klokken. Kan selvsagt hende at driveren også har noe med saken å gjøre. Regner med at prostoman's noe bedre score skyldes høyere minne klokk og at han bruker AM2, jeg 939. Jeg vet han scorer bedre på samme klokk på CPU.

Edit: 3D Mark06 og spekulasjon i ulikheter i score.

post-73461-1160950179_thumb.jpg

post-73461-1160953509_thumb.jpg

Endret av bjornh
Lenke til kommentar
Tok en test her med Ie7 og messnger i gang, og scorer nærmere 400 poeng lavere:

7078178[/snapback]

nice, jeg tordde jeg skulle få under 11k, og ble derfor overasket. Heh, jeg også glemte å slå av pogrammene, så jeg hadde daemontools, emule, msn, steam og annet kjørende i bakgunnet. Jeg skrev 3Dmark06 istedenfor 05, det var fiel. Rettet på det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...