Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.

Er jeg litt uheldig med 7900GTO kortet mitt? Ser fler her bruker rivatuner til å klokke med. Har prøvd rivatuner, og får nesten ikke klokka noe før rivatuner gir beskjed om den ikke kan godta instillingene.

 

Satt inn en x2 4400+ igår, og får nå 6005 poeng i 05 med cpu @ 2.4 og gfx @ 650/799. Så skal klokke mere i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Hmm.

Er jeg litt uheldig med 7900GTO kortet mitt? Ser fler her bruker rivatuner til å klokke med. Har prøvd rivatuner, og får nesten ikke klokka noe før rivatuner gir beskjed om den ikke kan godta instillingene.

 

Satt inn en x2 4400+ igår, og får nå 6005 poeng i 05 med cpu @ 2.4 og gfx @ 650/799. Så skal klokke mere i løpet av dagen.

7369242[/snapback]

 

Du disabler bare den testen i rivatuner ;)

 

Eller du bruker atitool å klokke med.

Lenke til kommentar

Hmm, med atitool. Testa find max mem, når den passert 902mhz her så begynner jeg å bli litt worried. avbrøt testen.

 

Og når jeg kjører fin max core, så starter den på 275mhz istede for 650mhz og oppover. klokker den core på 2D istede for 3D elns?

 

Hmm,ser ut som find max core stopper på 682mhz, får artifacts i ati tool da,selv om programmet ikke melder om noen feil.

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...