Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikkje testa det nok til å komme med ein formening om det, men eg ville tippe at det kanskje kan senke scoren med kanskje 100-200 poeng, men dei tar du igjen og vel så det med den økte max core klokken du får...

7304665[/snapback]

Jeg forstod det slik at mod-1 hadde 20 delta og mod-2 hadde 0 delta. Har jeg skjønt det rett?

Lenke til kommentar

Det var en meget pent score. Jeg får ca 2000 poeng mindre enn deg på et singel kort. Men så har jeg P5B deluxe fra Asus som ikke støtter hverken SLI eller Crossfire... Merkelig oppsett egentlig, når ingenting støttes.

 

Venter og ser hva ATI klarer å by på i form av R600.

 

Men igjen, kul score. Da er det bare å klokke litt da :D

Lenke til kommentar

Red Alert: OT

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har planer om å selge unna en del ting på QXL så jeg så hva de samme tingene ble solgt for som jeg skulle selge, hadde vel bruke 20min også gikk jeg til skjermkort avdelingen og det første jeg måtte på var dette som påstår at et eller to stk nye 7900GTX 512MB koster 5000,- nye nå :omg:

Også litt etterpå ser jeg en som for 2500,- for et 7800GT kort så da ble det nok en :omg: skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å være så dumme å kjøpe det ....

Og for oss som skal selge unna noen 7900GTO blir det en hard kamp da det allerede har kommet en som forløpig selger til 1800,- som startpris og jeg som hadde tenkt meg 1800,- ....

Kamskje jeg burdte vente litt med å selge ?

Har ihværtfall ikke sett noen selge x1900xt 512mb, men en som selger x850xt til 2000,- så da burdte jeg vel få ca. 6000,- for x1900xt ?

 

Damn ser nå at det er en som selger x1900xt 512mb til 1800,- uten å fått bud over minstepris og det er akkurat samme som jeg har på lager....

Nå erger jeg meg for at jeg har vært så lat og ikke orket å legge det ut for salg føre !

Beklager så mye OT, men ble bare litt iritert når jeg ser folk gjøre sånt .....

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Ja,da var det min tur..

 

Dette er kjørt med standard cpu clock og alt som er gjort i driverdelen på gfx er å slå av v-sync og sette bildekvaliteten ned på "ytelse".

 

Til å være uklokket cpu og et greit klokket GTO kort så ser jeg igrunn et kurrant potensiale i dette nyinnkjøpte systemet :blush:

 

710810mhzyy8.th.jpg

 

Skal klokke litt mer på gfx før jeg bryner meg på cpu'n..den booter uten problemer 2.85Ghz så skal vel klare å få den stabil rundt der en plass, vil tro 3dmark scoren går opp endel med 6-800mhz mer cpu kraft.. :ermm:

Endret av b0rre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...