Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt oftopic: Jeg har et dilemma her, jeg er en AMD tilhenger, men sier ikke at Intel er dårlig heller. Nå har jo AM2 Opteron CPUer blitt billigere. Så jeg har lyst å kjøpe meg en Opty 1218 for å leke meg med, men vet at for de samme pengene kan jeg skifte til Conroe system. Hva synes dere? Kanskje jeg beholder min AM2 system slik at jeg kan sette inn en K8L 4kjerne etterpå?

Ontopic: Kjøper jeg en E6600 så klarer jeg vel å komme meg over 10K med mine to GTO, kjøper Opty og klokker den til 3GHz, tror dere jeg klarer det da?

Lenke til kommentar

jeg lurte litt på følgende:

- Hvilke drivere bruker dere på skjermkortet?

- hvilke drivere bruker dere med amd X2 system? (hk drivere, jeg får forøvrig asus a8n32 sli deluxe)

Jeg henter følgende på posten imårra så er ganske spent:)

Msi Geforce 7900GTO 512mb

Asus A8N32 Sli-Deluxe

Amd X2 4400+ 2mb cache

1024mb corsair XMS-Pro (2x512mb)

Har 2x512 brikker fra før så dette ble billigere enn å kjøpe samme ram i 2048mb størrelse..Gidder ikke bruke så altfor mye penger på denne lette oppgraderinga da jeg skal ha ddr2 osv om en stund da jeg har veldig lyst å teste intel sine nye cpu'er:)

Jeg kommer tilbake med 3dmark score og litt sånt når jeg har fått skrudd sammen alt;)

PS. kjappe svar på spørsmålene over hadde hjulpet mye da jeg driver å laster ned alt og skal brenne ut på cd så ny OS install går kjapt;)

Lenke til kommentar
Er det ingen her som klarer bedre med GTO i SLI enn det??

7282937[/snapback]

Enn hva da ?

Jeg klarer 11249 i SLI og da har jeg bare klokket CPU til 3,3Ghz

7283446[/snapback]

Jeg tenkte på Intern sin score, med GTX i SLI, den var vel på 10 800 tror jeg, hvis jeg skjønte han rett.

Endret av bjornh
Lenke til kommentar
Jeg tenkte på Intern sin score, med GTX i SLI, den var vel på 10 800 tror jeg, hvis jeg skjønte han rett.

7287560[/snapback]

Min 3DMark 06 score er 10800 ja...men da var bare ett av kortene klokket da! Klokker det andre når jeg kommer hjem i dag så får jeg testet en gang til! Pluss at jeg skal Vmodde dem og putte på vann...det blir nice det! :D

Lenke til kommentar
woot? du kjører SLI og klokker bare et kort? Er det mulig?

7289096[/snapback]

Det gåt ikke så det er nok Intern som surer litt ...

Uansett hbem av kortene du velger å klokke i klokke programmet klokker den automatisk begge

Ellers er det trøbbel i tårnet

7289182[/snapback]

Der tar du nok feil min venn ;)

Har 2 Club3D kort...det ene kortet har Club3D BIOS og det andre har XFX's overklokkede BIOS...så det ene er overklokket og det andre på stock :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...