Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bjornh, kan man flashe biosen fra en penndrive?

I så fall, åssen gjør jeg det?

7201676[/snapback]

Akkurat det er en litt vanskelig og komplisert prosess. Jeg skal kikke litt på det i løpet av dagen og se om jeg finner en bra forklaring ved brukk av USB.

Det er enklest å bruke floppy, og det kan være kjekt med ekstern floppy, til de få gangene man trenger det.

Lenke til kommentar
bjornh, kan man flashe biosen fra en penndrive?

I så fall, åssen gjør jeg det?

7201676[/snapback]

Akkurat det er en litt vanskelig og komplisert prosess. Jeg skal kikke litt på det i løpet av dagen og se om jeg finner en bra forklaring ved brukk av USB.

Det er enklest å bruke floppy, og det kan være kjekt med ekstern floppy, til de få gangene man trenger det.

7201898[/snapback]

Ja, men har ikke floppy. Gadd ikke og kjøpe når jeg aldri bruker det. Må vell få jort det da.

Lenke til kommentar
I dag passerer vi 10k med single GTO-kort :)

Skal sette tørris på min 6600 (~4.7-4.9GHz) og tørris på GTO-kortet, så burde vi se en rimelig høy score ;)

7196673[/snapback]

Lå det bare i kjeften...? :p

7202020[/snapback]

Hehe var ikke min uttalelse det der da. Men jeg fikk problemer med kondens på skjermkortet og hovedkortet igår, så da måtte jeg demontere alt tørke og rense og så sette alt sammen igjen... Og da ble det særs lite tid igjen til benching.

Men jeg har lånt oysfaergs x6800 nå. Så da bør det flytte på seg. Håper bare jeg har mer tørris igjen når jeg kommer hjem :S

Lenke til kommentar
tror dere at jeg kan spille Crysis  på full grafikk med en

Intel D920 2.8GH(er dual core), 2GB RAM, ET MSI 7900GTO?

7203589[/snapback]

Nei.

7209246[/snapback]

Er det ikke sånn at man må ha DX10 kort for og spille Crysis? Det var en på skolen som sa det. Håper da virkelig ikke det da!

Men tror du jeg klarer og kjøre det på full grafikk? Specc i signaturen. BTW, skal kjøpe 1GB minne til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...