Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Prøvde det men fant ikke ut av det ....

Reinstallerte driverne og da kom det automatisk opp så nå er alt på default utenom en lett klokk på 3,3Ghz på CPU ;)

7179405[/snapback]

Var det der i SLi modus? SYK SCORE!

EDIT: Jeg håper på en score rundt 8000, men tror det blir litt mindre. Siden jeg kun gar 1GB minne.

Endret av genexxa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det der i SLi modus? SYK SCORE!

EDIT: Jeg håper på en score rundt 8000, men tror det blir litt mindre. Siden jeg kun gar 1GB minne.

7179539[/snapback]

I 3Dmark06 så har det ingen ting å si da programmet ikke trenger mer enn 1Gb, men hastighet, timmings og CPU har en liten del å si :wee:

*Edit: Natta må legge meg nå :wee:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Det er ikke store forskjellen så jeg hadde nok gjort det samme om jeg måtte ha ventet så ...

Men jeg har et problem med det å kjøre SLI ...

Når jeg instalerte driverne på nytt så gikk det fint og jeg kjørte i SLI ...

Når jeg restarter så ser alt helt fint ut frantil der jeg skal loggeinn i windows da blir det svart skjerm. Også restarter jeg igjen og da starter jeg opp i siste gode konfigurasjoner og da har jeg ikke SLI sånn som nå og dette skjedde også første gangen jeg la inn driverne og det blir litt vel tungvint å reinstallere dem for hver boot :omg:

Kan leve med at jeg må aktivere SLI for vær gang jeg slår på, men da må først noen forklare meg steg for asteg hvordan jeg gjør det da jeg ennå ikke har funnet ut av det ...

oysfaerg vet du noe mer om de nye moddete driverne, eller kanskje du vet noe aspstein ?

Lenke til kommentar
Det er ikke store forskjellen så jeg hadde nok gjort det samme om jeg måtte ha ventet så ...

Men jeg har et problem med det å kjøre SLI ...

Når jeg instalerte driverne på nytt så gikk det fint og jeg kjørte i SLI ...

Når jeg restarter så ser alt helt fint ut frantil der jeg skal loggeinn i windows da blir det svart skjerm. Også restarter jeg igjen og da starter jeg opp i siste gode konfigurasjoner og da har jeg ikke SLI sånn som nå og dette skjedde også første gangen jeg la inn driverne og det blir litt vel tungvint å reinstallere dem for hver boot :omg:

Kan leve med at jeg må aktivere SLI for vær gang jeg slår på, men da må først noen forklare meg steg for asteg hvordan jeg gjør det da jeg ennå ikke har funnet ut av det ...

oysfaerg vet du noe mer om de nye moddete driverne, eller kanskje du vet noe aspstein ?

7182764[/snapback]

Du kan prøve og Instalere XP på nytt og formatere og shit. Ta backup av det du skal ha da.

Lenke til kommentar
Er det ikke forskjell? Ingen som vet?

7184018[/snapback]

Jo hvis det er AM2 CPUene du tenker på. Den ene er 65W og den andre er 89W.

Altså den ene bruker mye mindre strøm.

7184219[/snapback]

Hmm, nei... Viss du går inn og ser på begge der. Så står max watt use elns 89 på begge!

Lenke til kommentar
Hmm, nei... Viss du går inn og ser på begge der. Så står max watt use elns 89 på begge!

7184506[/snapback]

Det er sikkert bare en skrivefeil fra Netshop sin side. Den ene heter jo

Socket AM2 DualCore energy efficient 65w

Og da regner jeg med at det er riktig...

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

7184506[/snapback]

Det er sikkert bare en skrivefeil fra Netshop sin side. Den ene heter jo

Socket AM2 DualCore energy efficient 65w

Og da regner jeg med at det er riktig...

7185122[/snapback]

Maks effektforbruk: 89 Watt

Det står inne på den som står 65w på.

Lenke til kommentar

Arrgh nå begynner jeg å bli lei etter tusen og ørten clear cmos !

Da jeg klokker CPU opp noe som helst så har den gått til default av seg selv innen jeg er i Wondows :roll:, stod at det var noe feil greier med uGuru, men det har jeg slettet nå ...

Setter jeg 389FSB booter det ikke, men det gjør det på 367FSB !

Volt til chippset er 1,5v har prøvd med 1,55 men det hjelper ikke og jeg vet ikke hvor høyt det er akseptabelt å gå med sånn passe airflow i kabinettet ...

Jeg har en modden 6.14.10.8596 som jeg fikk av oysfaerg :D

Sitter akkurat nå med kun ey kort :thumbdown:

Kan godt ta det i overklokkings kafèen om du/dere vil det ....

*Edit: Skal prøve å klokke det en gang til nå (Bruker BIOS)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
hei.

har et spørsmål om dette korte.

Det er jo DDR3, men jeg vet ikke om Pc min tar det, har en Dell dimension/xps 9150, kjøpt i påske, så regner med det tar DDR3. Noen som vet?

Takk

7183418[/snapback]

Det er skjermkortet som har GDDR3 så sålenge du har PCIe så kan du stappe det inn :thumbup:

PS... Dere som har kjøpt dere til SLI må ikke engste dere da dere sitter med SLI hovedkort :D

*Edit: Puhh endelig har jeg fått det til å funke, nå resetter det seg ikke til default :)

Men hva bruker dere til å skjekke om skjermkortet er stabilt eller ikke da det blir "litt" tungvint å kjøre 3Dmark for hver 5Mhz man høyner med ! (Starter rett på 750Mhz med minne ;))

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...