Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

noen som har lyst til å gi noen tilbake meldinger på min forrige melding noen sider bak?

tar det en gang til

Hei, kjører nå kortet mitt(7900gto :) ) på 1600/680 fast

Har i tillegg en

Amd64 4200+ X2 AM2 cpu

hiper 580 W PSU

asus M2n32 deluxe nforce 590

1GB crucial ballistix 6400 DDR 2 C4 minne

250 Sata2 HD

prøvd å kjøre oblivion og bf2 på fult og får opptil 70-80 FPS men det hakker og daler plutselig ned til 20-30 FPS ett par sekunder av og til

Er det minne som er en stor flaskehals her hvis man skal kjøre alt på fullt?

Har også hørt at onboard lyden jeg bruker på mitt hovedkort kan skape ytelseproblemer

7148612[/snapback]

Som jeg sa, det er mest sansynnlig minnet som er flaskehalsen, skal helst ha 2GB minnet for å kjøre BF glatt. Alle innstillinger på full guffe du mener, ikke sant?

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp. får kjøpe 1 GB senere når prisene faller

skulle ha finnes ett "flaskehals" program som kunne sjekke hva en burde oppgradere for å få høyest mulig fps med all eye candy i forskjellige spill ;)

Endret av scorcho
Lenke til kommentar
Til dere HELDIGE som har fått kortene! Jeg lurer på en ting.

Er det noe mer som medfølger i eska?

Lurte på om det er en slik SLi kabel med, eller må jeg kjøpe en utenom?  :hmm:

7148572[/snapback]

Ingen SLi bridge.. den følger stortsett med hovedkortene...

Det er to dvi-vga omformere, strøm overgang -> molex-pci-e, driver cd, vivo kabel og noen foldere.

7148648[/snapback]

Dvi-vga omformer, er det en sånn at man kan koble gamle crt skjemer på det nye systemet? eller hva? Link til bilder av det som følger med hadde vært kos :D

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg mitt GTO-kort, blir moro å prøve hva jeg klarer å få ut av det. Må bare slå jon-t bare for moro skyld ;)

7150731[/snapback]

hehe gleder meg til ein liten fight :w00t: Bare du ikkje drar fram tørris eller ln2 på prossesor og 3dmarker på rett under 5g, det blir bare feigt :tease:

Neida trur ikkje du skal ha noko problem å slå scoren vist du har fått eit ok kort, for cpu kraft har du nok av ;)

Lenke til kommentar

jon-t: Jeg skal jo selvsagt slå scoren din med CPU på 3.6GHz :) Ellers ville det ikke vært noe moro... Kunne jo kjørt opp X6800ESn på 4.5 bare for å leke, men vil slå deg skikkelig :p

The Ghost; japp, jeg gjorde det :p

- Det kommer noen nye drivere straks som fikser div. problemer med SLI-støtte på "ikke-SLI-støtta" hovedkort, bl.a. AA.

Lenke til kommentar
Med stock kjøler også då eller :dribble: ? Kan bli morro dette, må få se å sette av litt tid til klokking i morgon då :p

7151588[/snapback]

Hehe ;P

Det blir nok en TT BT m/ Delta på , evt. Noctua'n min med 2stk Delta :)

Drar til Tønsberg i morgen, er ikke tilbake før på tirs (begravelse) så jeg blir nok litt inaktiv de nærmeste dagene, men ingen fare - Jeg kommer tilbake og knuser deg ;)

Lenke til kommentar

Til dere som er så flinke her: oysfaerg, jon-t og The Ghost

Jeg har et lite probleme med støy i en vifte for PSU og skjønner ikke helt hvordan jeg skal gripe problemet fatt.

Kan dere være så vennlige å ta en titt på denne linken og gi meg noen råd om dere har?

PSU problemer...

Tusen hjertlig takk for hjelpen :thumbup:

Til trådstarter: Sorry at jeg stjeler litt plass i denne populære tråden din, men jeg trenger virkelig litt tips... :yes:

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Til dere som er så flinke her: oysfaerg, jon-t og The Ghost

Åssan jeg føler meg begjæret eller åssen det skrives eller hva det nå enn betyr ...

Tror det er første gang jeg har blitt nevnt blant de store ;)

7152382[/snapback]

Tja, jeg ser deg temmelig ofte på foraet og du virker jo oppegående, så da er det naturlig å spørre.

Forresten så skal jeg ha en Zalman på MSI kortet mitt. Dette er jo for å få ned støyen og temp. Faktisk så er tempen på de viftene temmelig gode. Spørsmålet er om jeg skal ha sånne eller bruke de som følger med kjøleren til Zalman. Noen ideer om dette?

Thank's :)

Lenke til kommentar

Vel jeg har en lite brukt VF900-cu som du kan får for halvparten og det er med led lys ;)

De til swiftech er litt bedre, men jeg hadde nok ikke byttet ut dem mot de som følger med, med mindre du skla prøve å toppe minne med volt mod og det hele ...

Hadde jo valgt dem om de hadde vært gratis da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...