Vod kaNockers Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) noen som har lyst til å gi noen tilbake meldinger på min forrige melding noen sider bak? tar det en gang til Hei, kjører nå kortet mitt(7900gto ) på 1600/680 fast Har i tillegg en Amd64 4200+ X2 AM2 cpu hiper 580 W PSU asus M2n32 deluxe nforce 590 1GB crucial ballistix 6400 DDR 2 C4 minne 250 Sata2 HD prøvd å kjøre oblivion og bf2 på fult og får opptil 70-80 FPS men det hakker og daler plutselig ned til 20-30 FPS ett par sekunder av og til Er det minne som er en stor flaskehals her hvis man skal kjøre alt på fullt? Har også hørt at onboard lyden jeg bruker på mitt hovedkort kan skape ytelseproblemer 7148612[/snapback] Som jeg sa, det er mest sansynnlig minnet som er flaskehalsen, skal helst ha 2GB minnet for å kjøre BF glatt. Alle innstillinger på full guffe du mener, ikke sant? Endret 25. oktober 2006 av prostoman Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) jepp. får kjøpe 1 GB senere når prisene faller skulle ha finnes ett "flaskehals" program som kunne sjekke hva en burde oppgradere for å få høyest mulig fps med all eye candy i forskjellige spill Endret 25. oktober 2006 av scorcho Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Til dere HELDIGE som har fått kortene! Jeg lurer på en ting.Er det noe mer som medfølger i eska? Lurte på om det er en slik SLi kabel med, eller må jeg kjøpe en utenom? 7148572[/snapback] Ingen SLi bridge.. den følger stortsett med hovedkortene... Det er to dvi-vga omformere, strøm overgang -> molex-pci-e, driver cd, vivo kabel og noen foldere. 7148648[/snapback] Dvi-vga omformer, er det en sånn at man kan koble gamle crt skjemer på det nye systemet? eller hva? Link til bilder av det som følger med hadde vært kos Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det betyr at du kan koble til eldre crt-skjermer ja Ser omtrent slik ut: Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ok, bra... Trenger en sånn Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 I dag fikk jeg mitt GTO-kort, blir moro å prøve hva jeg klarer å få ut av det. Må bare slå jon-t bare for moro skyld Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 I dag fikk jeg mitt GTO-kort, blir moro å prøve hva jeg klarer å få ut av det. Må bare slå jon-t bare for moro skyld 7150731[/snapback] Kjøpte du det bare for å slå jon-t ? Hvorfor får jeg maks 4x AA i ALI mod ? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 I dag fikk jeg mitt GTO-kort, blir moro å prøve hva jeg klarer å få ut av det. Må bare slå jon-t bare for moro skyld 7150731[/snapback] hehe gleder meg til ein liten fight Bare du ikkje drar fram tørris eller ln2 på prossesor og 3dmarker på rett under 5g, det blir bare feigt Neida trur ikkje du skal ha noko problem å slå scoren vist du har fått eit ok kort, for cpu kraft har du nok av Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jon-t: Jeg skal jo selvsagt slå scoren din med CPU på 3.6GHz Ellers ville det ikke vært noe moro... Kunne jo kjørt opp X6800ESn på 4.5 bare for å leke, men vil slå deg skikkelig The Ghost; japp, jeg gjorde det - Det kommer noen nye drivere straks som fikser div. problemer med SLI-støtte på "ikke-SLI-støtta" hovedkort, bl.a. AA. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Med stock kjøler også då eller ? Kan bli morro dette, må få se å sette av litt tid til klokking i morgon då Endret 25. oktober 2006 av jon-t Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 drivere til kort som ikke støtter sli helt? som abit aw9d max? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg må bare få legge til en søt link bli en PC bygger! hehe, den er så fin. Forsåvidt et veldig godt valg, bla PSU.. Savner MIST'en min... *sukk* Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Med stock kjøler også då eller ? Kan bli morro dette, må få se å sette av litt tid til klokking i morgon då 7151588[/snapback] Hehe ;P Det blir nok en TT BT m/ Delta på , evt. Noctua'n min med 2stk Delta Drar til Tønsberg i morgen, er ikke tilbake før på tirs (begravelse) så jeg blir nok litt inaktiv de nærmeste dagene, men ingen fare - Jeg kommer tilbake og knuser deg Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Meinte stock kjøling på GTO kortet Gleder meg til scores selv om dei gruser mine... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jaja, GTO-kortet blir stock-kjølt Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 - Det kommer noen nye drivere straks som fikser div. problemer med SLI-støtte på "ikke-SLI-støtta" hovedkort, bl.a. AA. 7151550[/snapback] -du for si ifra så for du vet noen link eller har fått deg det selv da Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Til dere som er så flinke her: oysfaerg, jon-t og The Ghost Jeg har et lite probleme med støy i en vifte for PSU og skjønner ikke helt hvordan jeg skal gripe problemet fatt. Kan dere være så vennlige å ta en titt på denne linken og gi meg noen råd om dere har? PSU problemer... Tusen hjertlig takk for hjelpen Til trådstarter: Sorry at jeg stjeler litt plass i denne populære tråden din, men jeg trenger virkelig litt tips... Endret 25. oktober 2006 av andylove Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Til dere som er så flinke her: oysfaerg, jon-t og The Ghost Åssan jeg føler meg begjæret eller åssen det skrives eller hva det nå enn betyr ... Tror det er første gang jeg har blitt nevnt blant de store Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Til dere som er så flinke her: oysfaerg, jon-t og The Ghost Åssan jeg føler meg begjæret eller åssen det skrives eller hva det nå enn betyr ... Tror det er første gang jeg har blitt nevnt blant de store 7152382[/snapback] Tja, jeg ser deg temmelig ofte på foraet og du virker jo oppegående, så da er det naturlig å spørre. Forresten så skal jeg ha en Zalman på MSI kortet mitt. Dette er jo for å få ned støyen og temp. Faktisk så er tempen på de viftene temmelig gode. Spørsmålet er om jeg skal ha sånne eller bruke de som følger med kjøleren til Zalman. Noen ideer om dette? Thank's Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vel jeg har en lite brukt VF900-cu som du kan får for halvparten og det er med led lys De til swiftech er litt bedre, men jeg hadde nok ikke byttet ut dem mot de som følger med, med mindre du skla prøve å toppe minne med volt mod og det hele ... Hadde jo valgt dem om de hadde vært gratis da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå