The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Blyant eller conduktiv paint ? Bilde av selve moden ? Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Litt Off Topic... Finnes SuperPI til Mac? Skal se hva Mac Proen jeg har på skolen klarer den på... Den har 2 CPUer, 3Ghz og det er Xeon Dual Core. 7GB arbeids minne og ett eller annet nVidia skjemkort. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 genexxa: Såvidt jeg vet skal det finnes ja. Google - SuperPi +mac Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Da var desverre 3D Mark06 scoren tilbake til normalen igjen. Uansett hva som var årsaken til den høye CPU scoren, så var det litt morsomt da... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Da var desverre 3D Mark06 scoren tilbake til normalen igjen. Uansett hva som var årsaken til den høye CPU scoren, så var det litt morsomt da... 7138432[/snapback] Det skjønner jeg godt. Klokka CPU i går også (intel c2d e6400 @ 2,41ghz) og det gav meg 6493 poeng i 3Dmark06. Uten klokka fikk jeg 6470, så jeg er litt usikker på akkurat den klokkinga. Men uansett, så er jeg storfornøyd med resultatene fra skjermkortet. Er helt rått Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har hørt at Intel ikke er så bra å klokke jeg! men hva vet da jeg da. Kan ikke en shit om OC! Har hørt at AMD skal være klokke vennlig ut av pokker! 7111981[/snapback] Det er sånn det var fær Core 2 Duo kom ut for da var AMD sin opteron et monster av en kloker, men nå er den plutslig en dårlig klokker etter at Core 2 Duo kom som nevnt 7112135[/snapback] veel... er vel ikke sånn at at opteron har blitt en "dårlig" klokker fordi det har kommet en som er bedre? Liker ikke sånt, nå som jeg akkurat har kjøpt med en opteron 146 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Da har jeg kjøpt 7900gto ENDELIG!! Har også kjøpt bf 2142. Detta blir moro!! Må bare gjemme alt av kvitteringer og esker for kjæresten, hvis ikke klikkes det vel i vinkel... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Da har jeg kjøpt 7900gto ENDELIG!! Har også kjøpt bf 2142. Detta blir moro!!Må bare gjemme alt av kvitteringer og esker for kjæresten, hvis ikke klikkes det vel i vinkel... 7140417[/snapback] Jepp, ikke usansynlig det nei , heldigvis er de fleste jenter ikke slik at de går å lusker inni kabinettene for å se om det har sjedd noe Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei, kjører nå kortet mitt på 1600/680 fast Har i tillegg en Amd64 4200+ X2 AM2 cpu hiper 580 W PSU asus M2n32 deluxe nforce 590 1GB crucial ballistix 6400 DDR 2 C4 minne 250 Sata2 HD prøvd å kjøre oblivion og bf2 på fult og får opptil 70-80 FPS men det hakker og daler plutselig ned til 20-30 FPS ett par sekunder av og til Er det minne som er en stor flaskehals her hvis man skal kjøre alt på fullt? Har også hørt at onboard lyden jeg bruker på mitt hovedkort kan skape ytelseproblemer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) veel... er vel ikke sånn at at opteron har blitt en "dårlig" klokker fordi det har kommet en som er bedre? Liker ikke sånt, nå som jeg akkurat har kjøpt med en opteron 146 7140141[/snapback] For all del den klokker ikke d[rlig, men den klokker d[rlig@ hvis du skj;nner hva jeg mener. Men den klokker mye d[rligere enn hva en conroe/allendale gj;r Og oysfaerg som du ser s[ har jeg plutslig f[tt engelsk tastatur etter de driverne s[ hvordan gj;r jeg om p[ det å = [ ø = ; æ = ' |Edit> internetten min er s[ crap at jeg ikke for lastet ned ting over 20mb ca. s[ kunne noen brent .exe filen til 06 05 p[ en cd til meg. ca 500+200mb kan godt betale for det takker\ ||Edit> dette er det eneste jeg har av benchmark akkurat n[ ... skal ogs[ ta den testen p[ CSS Endret 24. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 sitter nå på den bærebare data'n til mamma som jeg egentli ikke for lov til Problemet er det at når jeg pilte litt CSS så tok jeg å koblet til headsettet og d skulle den g ut i windows og hvise meg at et headsett hadde blitt koblet til (hater det der!) og pc'n *hang* seg så jeg restartet den og nå for jeg ikke bootet Når det kommer til at jeg skal akrive pass og sånt så blir det svart skjerm. Har prøvd å kjøre i singel modus ... Bruker driverne oysfaerg skaffa meg (moddet drivere) er ikke sikker på forceware dato .... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) sitter nå på den bærebare data'n til mamma som jeg egentli ikke for lov til Problemet er det at når jeg pilte litt CSS så tok jeg å koblet til headsettet og d skulle den g ut i windows og hvise meg at et headsett hadde blitt koblet til (hater det der!) og pc'n *hang* seg så jeg restartet den og nå for jeg ikke bootet Når det kommer til at jeg skal akrive pass og sånt så blir det svart skjerm. Har prøvd å kjøre i singel modus ... Bruker driverne oysfaerg skaffa meg (moddet drivere) er ikke sikker på forceware dato .... 7141140[/snapback] kutt strømmen og sett den på etter ett par minutter, og se om dette hjelper. Har mine tvil men kna jo aldri vite Endret 24. oktober 2006 av _sindre_ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Skal gjøre det nå ... Ble også en rar grønn linje på høyre linje i 3d som gikk opp og ned .... *Edit: Hvorfor fikk jeg 4x AA som maks i SLI ? Endret 24. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg gjort det og det hjealp svært lite, jeg tok til og med å resatte cmos ! Skjermen blir svart når jeg skal logge inn i windows og da skjer det aller først svart også et lite glimt på 2sec av noen hvite prikke greier også går det til svart skjerm og der blir det Trenger seriøs hjelp her ... regner med at du sende meg drivere for Windows XP pro 32bit oyfaerg ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg gjort det og det hjealp svært lite, jeg tok til og med å resatte cmos !Skjermen blir svart når jeg skal logge inn i windows og da skjer det aller først svart også et lite glimt på 2sec av noen hvite prikke greier også går det til svart skjerm og der blir det Trenger seriøs hjelp her ... regner med at du sende meg drivere for Windows XP pro 32bit oyfaerg ? 7141632[/snapback] Har du prøvd å starte opp i safe mode, eller last known good configuration? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Ok er nå inne i sikkerhets modus og det virker som om jeg ikke har skjermkort drivere da det hakker nedover internettsiden, men det er vel kanskje normalt i sikkerthetsmodus ? Hva skal jeg stille på før jeg går restarter ? Som dere sikkert har skjønt så har jeg sikkerhets modus med nettverk Endret 24. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje jeg må installere driverne omigjen ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 The Ghost: Rart at du ikke får de til å funke... Jeg håper du kjørte driverclearer først? For å få bort alt av "gammalt" rusk som ligger der. Husk at du må _IKKE_ la nyere filer overskrive de som du prøver å legge inn Må forresten få komme med en gladmelding - Fikk bekreftet at jeg om to uker får meg 2stk 8800GTX *Woohoo* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Må forresten få komme med en gladmelding - Fikk bekreftet at jeg om to uker får meg 2stk 8800GTX *Woohoo* 7142036[/snapback] Har vel ikke lyst til å dele dem med meg vel Ja jeg brukte drivercleaner pro eller hva det heter på alt fra ATI først ... Skal jeg bruke den en gang til på både ATI og nVidia og legge inn driverne på nytt ? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 The Ghost: Rart at du ikke får de til å funke... Jeg håper du kjørte driverclearer først? For å få bort alt av "gammalt" rusk som ligger der. Husk at du må _IKKE_ la nyere filer overskrive de som du prøver å legge inn Må forresten få komme med en gladmelding - Fikk bekreftet at jeg om to uker får meg 2stk 8800GTX *Woohoo* 7142036[/snapback] wh000t?? pr0n! Seriøst, det blir konge. Da må du komme med en lengre tråd og forklaringer til Nvidias neste vidunder. Surt at jeg nå sitter med følelsen av å ha gammel HW, bare en uke etter at GTO kom i posten til meg... Forresten, til alle dere som lurer på vifter og sånt, kom over en fin test. GPU vifte test Må legge til at kortet som testes er et X1800XT kort, men det burde da være "gyldige" resultater av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå