The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tenkte kanskje legge 50øre mynter på jernbane sporet og bruke dem imellom med kjølepasta, men har foreløpig ikke tid. 7133716[/snapback] Er du serriøs nå eller kødder du bare? 7133764[/snapback] Har gjort det selv bare at jeg banket dem ut med en hammer De ble så ugjevne at jeg måtte pusse dem og det gadd jeg ikke så det ble aldri noe av ! Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tenkte kanskje legge 50øre mynter på jernbane sporet og bruke dem imellom med kjølepasta, men har foreløpig ikke tid. 7133716[/snapback] Er du serriøs nå eller kødder du bare? 7133764[/snapback] Har gjort det selv bare at jeg banket dem ut med en hammer De ble så ugjevne at jeg måtte pusse dem og det gadd jeg ikke så det ble aldri noe av ! 7133832[/snapback] Hehe.. ok... Du får dra ditt dere har Tog. For meg, må jeg dra ned til Narvik for og gjøre det. Og det gidd eg ikje! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja har samme problem langt til toget og der det først er er det innesperret Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er ikke så lett å vite om minnet er blitt kjøligere siden nvidia drivere viser kun GPU temperatur. Jeg tenkte kanskje legge 50øre mynter på jernbane sporet og bruke dem imellom med kjølepasta, men har foreløpig ikke tid. Har ikke kjølepasta på meg heller. 7133716[/snapback] Hahahahaha, knall!! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg ligger på 6053 i 3Dmark06 med 7900GTO 693/1520 og en Intel E6400 @ stock. Er det hinsides dårlig eller? EDIT: Klokka CPU til 2,41 ghz og da fikk jeg 6263 poeng... Noe å hente altså.. Endret 23. oktober 2006 av andylove Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 oOF: Unnskyld - Inadekvat, uferdig, ineffektiv er vel 3 ord som passer bedre. 7130653[/snapback] For en som bruker kortet til spill er den mer enn adekvat.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Da ble det tid til litt bilder alikevel da PS... X1900XT er fremdelses for salg Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Er vel den lureste plassen å sette kortene på teppet.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Er vel den lureste plassen å sette kortene på teppet.... 7134935[/snapback] Jeg gnei det jo ikke akkurat utover eller og det er 0% ull i den Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ingen som har testet dette kortet med en annen kjøleløsning enn den originale? Tenkte spesielt på Zalman sine vifter. Må jo bli en del stillere, selv om jeg har satt settings på low speed fan i rivatuner. kan tenke meg at jeg får en bedre gjennomstrømning av luft med den vifta også. Men kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det nokon som får skrudd opp hastigeheten på viftene i rivatuner ? Står på maks defoult, men hører ingen endring om eg skrur dei ned eller opp Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det nokon som får skrudd opp hastigeheten på viftene i rivatuner ?Står på maks defoult, men hører ingen endring om eg skrur dei ned eller opp 7135489[/snapback] Har du prøvd slik jeg har beskrevet i post 1?? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 bjornh: Vet du om noen som har testa 7900GTO med en zalman? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 bjornh: Vet du om noen som har testa 7900GTO med en zalman? 7135548[/snapback] Nei, jeg har enda ikke hørt noen som har gjort det enda. Den eneste testen jeg har kommet over, enda jeg har lett en del, er X1 til Artic Cooling som ble testet på et indisk nettsted som jeg linket til i post 1. For de som har en slik Zalman Vf900, på et eldre kort, så ikke vær redd for å prøve. Artic Silveren jeg la på GPU og minnet ser ut til å funke minst like bra som de padsene jeg tok av, så det går helt fint å sette originalkjøleren på igjen. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) bjornh: Vet du om noen som har testa 7900GTO med en zalman? 7135548[/snapback] Nei, jeg har enda ikke hørt noen som har gjort det enda. Den eneste testen jeg har kommet over, enda jeg har lett en del, er X1 til Artic Cooling som ble testet på et indisk nettsted som jeg linket til i post 1. For de som har en slik Zalman Vf900, på et eldre kort, så ikke vær redd for å prøve. Artic Silveren jeg la på GPU og minnet ser ut til å funke minst like bra som de padsene jeg tok av, så det går helt fint å sette originalkjøleren på igjen. 7135616[/snapback] Bedre å bruke Artic Silver pasta istedenfor det som sitter under kjøleren fra før av? EDIT: For meg er kjøling på skjermkortet litt mer viktig enn den lille støyen jeg hører i utgangspunktet. Jeg kan ikke ha at kjøleren blåser luft ut i kabinettet, og der er jo org kjøler veldig bra, den blåser jo alt ut via det utvidedet PCI-e sporet. Endret 23. oktober 2006 av andylove Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jag har en VF900-CU LED som jeg ikke gidder å bytte til da jeg snart er over på vann-kjøling og jeg kun har 1stk VF900 og 2stk 7900GTO Kan sikkert selge den for en billig peng Dere kan også låne den bare for testingen om dere kan hente den i skien ... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jag har en VF900-CU LED som jeg ikke gidder å bytte til da jeg snart er over på vann-kjøling og jeg kun har 1stk VF900 og 2stk 7900GTO Kan sikkert selge den for en billig peng Dere kan også låne den bare for testingen om dere kan hente den i skien ... 7135625[/snapback] Da er det faktisk billigere for meg å kjøpe en istedenfor å dra til deg å hente den for test... Hehe, men om noen føler for å teste temp og sånt, så post gjerne resultater.. Dessuten, vannkjøling blir nok vanskelig for meg i en Shuttle. selv om jeg har vært inne på tanken.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hmm skal til Lier/Drammen i helgen som kommer ! Men da må du evnt. kjøpe den da jeg ikke er der så ofte ... *Edit: Skal jeg gidde å montere dette nå ? Har egentli loved min mor å rydde først Endret 23. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Nja, Den Corsair Nautilus'en er ekstern, så den havner på utsiden av Shuttelen. Men Artic Silver. Den er i alle fall ikke dårligere etter det jeg kan se her. GPUen er omtrent på samme temp her, eller 1 grad kaldere. Men siden jeg fikk bedre score på alle 3D Mark06 testene jeg har kjørt i ettermiddag enn jeg gjorde før, så er jeg av den oppfatning at minnet kjøles litt bedre. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det nokon som får skrudd opp hastigeheten på viftene i rivatuner ?Står på maks defoult, men hører ingen endring om eg skrur dei ned eller opp 7135489[/snapback] Har du prøvd slik jeg har beskrevet i post 1?? 7135526[/snapback] oj funka det ;Mange takk, kanskje eg får stablisert core på 740 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå