Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det der er det eneste av strøm kortet trenger, hos meg er det det. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 ett spørsmål. Har nå klokket opp litt med rivatuner og lurer på om hvordan merker man at ting er klokket for mye og og ting blir ustabilt. Kan windows i seg selv bli veldig ustabilt eller gjelder det mest at grafikken/bilde/grafikk i spill blir fucka opp opplevde nemlig ett par ganger i går at windows ikke klarte å skru seg av helt av når jeg skulle avslutte windows men lurer bare på om det kunne vært fordi at steam programmet til hl2 ikke var helt skrudd av eller at jeg hadde testet pcen med mange tunge programmer og spill 7103332[/snapback] kjør 3dmark03-05-06 og se etter artifacts, se på tempen... hvor varmt blir det Har selv opplevd at programmer kan henge ved overdreven klokking så klokk ned litt og prøv igjen amdme Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 har nå plugget inn strømsaken jeg også.. kjører 3dmark05, men ser ut som om ytelsen er dårlig.. Må jeg reaktivere noe eller noe siden kortet først ikke fikk nok strøm slik at det satt ned ytelsen? Eller vil ytelsen automatisk optimaliseres igjen etter reboot? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 har nå plugget inn strømsaken jeg også.. kjører 3dmark05, men ser ut som om ytelsen er dårlig.. Må jeg reaktivere noe eller noe siden kortet først ikke fikk nok strøm slik at det satt ned ytelsen? Eller vil ytelsen automatisk optimaliseres igjen etter reboot? 7103448[/snapback] Har du reinstallert drivere da? Prøv å reboote og se om det hjelper. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 har nå plugget inn strømsaken jeg også.. kjører 3dmark05, men ser ut som om ytelsen er dårlig.. Må jeg reaktivere noe eller noe siden kortet først ikke fikk nok strøm slik at det satt ned ytelsen? Eller vil ytelsen automatisk optimaliseres igjen etter reboot? 7103448[/snapback] Har du reinstallert drivere da? Prøv å reboote og se om det hjelper. 7103473[/snapback] Trenger jeg å re-installere driverne? Skal vente til 3dmark er ferdig for å se på score.. men ihvertfall den første testen så for meg ut som den gikk akkurat like hakkete som på mitt X800XL.. men skal prøve å re-installere drivere osv hvis det går dårlig Takk Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 19.10.06 09.12 VIDERESENDT 0024 OSLO 18.10.06 19.44 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Hvis det går som det vanligvis gjør så har jeg kortet på lørdag. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) har rebootet og re-installert drivere.. 3DMark06: 2000 poeng Endret 19. oktober 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hmm det var litt lite,cpu din har en del og si i 3dmark 06 da men Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 ja, men jeg får ca samme poengsum på skjermkorttestene som med X800XL... HJELP! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Wow, det der er ekstremt lavt. Fikk det med min 6800le kort. Får du fremdeles melding om at du ikke har nokk strøm? Hvilke PSU har du? prøv å ha minst mulig tilkoblet PSUen, kjør kun systemdisk og skjermkort, se om det forandrer på noe Edit: Hvis du har mulighet, lån en PSU fra en kompis og se om du har samme problem Endret 19. oktober 2006 av prostoman Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 nei, etter at jeg koblet til den strømkontakten får jeg ikke den beskjeden mer.. alt ser greit ut! bare ekstremt lav 3dmark06 score Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvilke strømkontakt er det? Den 6pins PCI-E kontakten, ikke sant? Det er det eneste du har tilkoblet regner jeg med. Er det den du mener? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 yess, den 6pins kontakten.. som sagt ser det ut til at skjermkortet får mer enn nok strøm fra min MIST 500watts psu.. er jo nesten litt for tilfeldig at jeg får nærmest nøyaktig samme score som med X800XL.. men.. uææ! må få dette til å funke! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Avinstallert ATI drivere da regner jeg med? Har du mulighet til å teste skjermkortet på en annen PC? Endret 19. oktober 2006 av prostoman Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 yupp.. men lastet nettopp ned og kjørte Driver Cleaner Pro.. fjernet noen resterende ATi saker.. Men burde vel strengt tatt ikke ha noe å si.. skal også ta å re-installere 3dmark06. men igjen, burde ikke ha noe å si Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, vannligvis burde det gå greit med en gang. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) men jeg skjønner ikke.. er det sannynlig at kortet er ødelagt? Virker jo rart siden det trossalt fungerer helt fint, bare med dårlig ytelse :S EDIT: Har nå re-installert 3dmark, renset drivere osv.. samme score Håper jeg finner ut av dette kjapt.. burde egentlig sitte å skrive på særemnet mitt Endret 19. oktober 2006 av Earth657 Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Da bruker du heller tiden på særemnet. Min anbefaling er å teste kortet i en annen PC når du har mulighet til det, for å forsikre seg 100% at skjermkortet er i orden. Hvis den er det, så kan vi utelukke at det er noe feil med den. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det eneste jeg tenker på, er som sagt at når jeg startet opp uten å ha koblet til strømkabelen, tok jo Nvidia programvaren og klokket ned kortet.. kanskje det ikke har blitt klokket opp til normalt? hvordan ser jeg det, og evnt hvordan klokker jeg tilbake igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå