Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

18.10.06 11.15 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 5020 BERGEN

16.10.06 20.19 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S

KNURR...... Gudene vet hvor lenge den blir liggende på omlastingsterminalen :thumbdown:

Men er jeg heldig så kommer den til postkontoret mitt imårgen klokka 8.15. Ca da :p postbilen kommer tidlig her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ringte PSdata nå, fordi kortet mitt var på lager i 3 dager nå uten å bli sendt. De sa til meg at de har bestilt flere partier fra flere leverandører, og jeg som bestilt tidligst havnet på det seneste partiet :( Men for at jeg skal være fornøyd har de forandret status til "Vare overført til faktura". Uansett, duden sa at den skal sendes i dag (kom på lager i går).

Hvis de ble bestilt fra forskjellig leverandører så er det mulig det blir litt små forskjeller blant de kortene vi alle får nå, som produskjonsdato og litt forskjellig utgave av BIOS, synes dere ikke det?

7095247[/snapback]

Tror du har rett jeg. Kommer til å poste benchmark og alt mulig annet. Bios versjon o.s.v...

Lenke til kommentar

17.10.06    08.24    VIDERESENDT    0024 OSLO

16.10.06  20.25  INNLEVERT POSTTERMINAL  4606 KRISTIANSAND S

Nå er det vell ikke lenge til det ligger i Tromsø, og så skal det til Finnsnes! :( Men, gjør egentli veldi lite med kun 2.stk skjermkort uten resten av pcen! PSdata her ikke enda fått CPUen jeg skal og noe lys. Og komplett har ikke kabinettet inne. ;) Men overlever vel til den tid, skal da henge på forumet og lese deres bechmark tester, og sikle :whistle:

Lenke til kommentar
Ringte PSdata nå, fordi kortet mitt var på lager i 3 dager nå uten å bli sendt. De sa til meg at de har bestilt flere partier fra flere leverandører, og jeg som bestilt tidligst havnet på det seneste partiet :( Men for at jeg skal være fornøyd har de forandret status til "Vare overført til faktura". Uansett, duden sa at den skal sendes i dag (kom på lager i går).

Hvis de ble bestilt fra forskjellig leverandører så er det mulig det blir litt små forskjeller blant de kortene vi alle får nå, som produskjonsdato og litt forskjellig utgave av BIOS, synes dere ikke det?

7095247[/snapback]

Tror du har rett jeg. Kommer til å poste benchmark og alt mulig annet. Bios versjon o.s.v...

7095267[/snapback]

Nja, ulike leverandører, det kan hende at BIOS er ulik, men som sagt først i tråden: det representerer OVERHODE ikke et problem. Ta BIOS fra det andre kortet da vel....

Lenke til kommentar
Hmm, lurer på en ting ang kortene.

Jeg som har bestillt 2.stk 7900GTO, vil jeg kunne dra 4 skjermer? Bare lurer. Vil ha noe og skryte av :p

7095450[/snapback]

Ikke hvis du kjører SLI. Men hvis du kjører dem hver for seg så skal vel det gå fint.

7095531[/snapback]

Men da vil ikke skjermkortene samarbeide? Eller? Forklar litt bedre. **NEWBIE ALERT**

For og si det sånn, er newbie inne hardware. Men kan litt av det grunnlegende. :D

Lenke til kommentar

SLI vil si de samarbeider for å få opp ytelsen. Det de fleste kjører. Men da har man bare mulighet til bilde på en skjerm. Kjører man de hver for seg, så har man mulighet til bilde på fire skjermer, men man har ikke bedre ytelse enn ved kun ett kort. Ved kun ett kort har man mulighet til to skjermer. Det som er så tragisk med SLI. 4 DVI porter, men kun mulighet for bilde på en skjerm. Men det er klart, men en stor skjerm, så får man jo fet ytelse da :)

Lenke til kommentar
*Edit: Noen av dere som bestilte 2stk som har fått dem ennå og enda bedre fått montert dem ennå ?

7095949[/snapback]

Ja, jeg har det. Og det vet du sikkert. Men har ikke fått de enda. Og det gjør meg ingating. Viss ikke du har en idè hva eg kan finne på med 1.stk DVD brenner og 2.stk Skjermkort uten resten maskin? hmm

Lenke til kommentar
SLI vil si de samarbeider for å få opp ytelsen. Det de fleste kjører. Men da har man bare mulighet til bilde på en skjerm. Kjører man de hver for seg, så har man mulighet til bilde på fire skjermer, men man har ikke bedre ytelse enn ved kun ett kort. Ved kun ett kort har man mulighet til to skjermer. Det som er så tragisk med SLI. 4 DVI porter, men kun mulighet for bilde på en skjerm. Men det er klart, men en stor skjerm, så får man jo fet ytelse da :)

7095906[/snapback]

Så man kan heller ikke ha 2 skjerm en gang oppkobla? :cry:

Lenke til kommentar

7095906[/snapback]

Så man kan heller ikke ha 2 skjerm en gang oppkobla? :cry:

7096119[/snapback]

Ikke hvis du skal kjøre SLI nei. Men SLI kan du jo aktivere og deaktivere i Windows som du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...