Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig... først sto der at pakken var registert i Arendal klokken 16.30.

Nå står der Kristiansand S klokken 20.19 mens Arendal er fjernet.

 

Hmm...

Jaja, spiller kleine roll egentlig. Jeg er bor for tiden i Bergen, så jeg håper dette går fort. Men pakker har en lei tendens til å ligge lenge på sorteringsterminal her. Har opplevd pakker har ligget der i 2 dager før den ble sendt til mitt lokale postkontor. Er egentlig fra sunnmøre, der opplevde jeg ikke dette. Men men, der er jo endel mer post her i Bergen enn i Fosnavåg :p

Lenke til kommentar

Merker en del hysteriske fakter her nå :) Dere som har bestilt og mottat pakkeforsendelsesnr, får garantert varen som er blitt bestilt. Var skeptisk siden jeg bestilte på lørdag, og ser jo nå at flere som har bestilt tidligere enn meg ikke har fått samme mail og bekreftelse. Men det ordna seg.

 

Jeg skal smile og le når jeg har kortet i henda på onsdag! :D

Lenke til kommentar
Merkelig... først sto der at pakken var registert i Arendal klokken 16.30.

Nå står der Kristiansand S klokken 20.19 mens Arendal er fjernet.

 

Hmm...

Jaja, spiller kleine roll egentlig. Jeg er bor for tiden i Bergen, så jeg håper dette går fort. Men pakker har en lei tendens til å ligge lenge på sorteringsterminal her. Har opplevd pakker har ligget der i 2 dager før den ble sendt til mitt lokale postkontor. Er egentlig fra sunnmøre, der opplevde jeg ikke dette. Men men, der er jo endel mer post her i Bergen enn i Fosnavåg :p

7084732[/snapback]

 

Jepp. For tiden ligger skjermen jeg bestilte her for ikke lenge siden på omsorteringsterminalen i Bergen, og jeg har også opplevd før at det har tatt opptil flere dager før de får finger'n ut og sender pakken til mitt lokale postkontor (som ikke ligger mer enn 20 minutter med bil vekke fra terminalen.

 

Håper ikke dette gjelder skjermen OG skjermkortet. Er ganske utålmodig av meg.

:p

Lenke til kommentar
Hva tror dere jeg blir og score i 3DMark 06? med min specc? sånn ca.

Sigg for specc!

7085463[/snapback]

 

Men hvorfor AMD? Har lest en god del om kommende CPUer fra både AMD og Intel, og foreløpig ser det ut til at AMD har tenkt seg på to kommende sokler, F1 og AM2+ (AM3+ ??)

 

Hva slags sokler Intel har tenkt å gå for, kunne jeg ikke se...

Men anyway, er ikke Intel dagens ting å gå for?

Lenke til kommentar
Men hvorfor AMD? Har lest en god del om kommende CPUer fra både AMD og Intel, og foreløpig ser det ut til at AMD har tenkt seg på to kommende sokler, F1 og AM2+ (AM3+ ??)

 

Hva slags sokler Intel har tenkt å gå for, kunne jeg ikke se...

Men anyway, er ikke Intel dagens ting å gå for?

7085560[/snapback]

 

Er AMD fan, så det blir kun AMD! Leste en plass på nett at AMD kommer med 8 og 64 kjerners prossesor om noen år! Tror Intel vil bli liten på jord da! :D

Lenke til kommentar
Men hvorfor AMD? Har lest en god del om kommende CPUer fra både AMD og Intel, og foreløpig ser det ut til at AMD har tenkt seg på to kommende sokler, F1 og AM2+ (AM3+ ??)

 

Hva slags sokler Intel har tenkt å gå for, kunne jeg ikke se...

Men anyway, er ikke Intel dagens ting å gå for?

7085560[/snapback]

 

Er AMD fan, så det blir kun AMD! Leste en plass på nett at AMD kommer med 8 og 64 kjerners prossesor om noen år! Tror Intel vil bli liten på jord da! :D

7085667[/snapback]

 

Sorry, men jeg må påstå at det der var en lite intelligent uttalelse... Intel kommer jo på lik linje med AMD å svare på hverandres forsøk om å overgå konkurenten. At AMD kommer med fet teknologi om et par år, betyr jo ikke at Intel kommer til å sitte på gjerdet å se på.

 

Men argumentet med at du er AMD fan, det forstår jeg godt :) Har selv hatt AMD i mine tre siste maskiner, untatt laptopene, for AMD kan ikke lage like gode plattformer som Intel kan på den fronten.

 

Men dette ble litt offtopic, måtte bare spørre deg :) Men lykke til med SLI, for meg blir det et stk 7900GTO og en Shuttle xPC med Intel E6400.

Lenke til kommentar
Men hvorfor AMD? Har lest en god del om kommende CPUer fra både AMD og Intel, og foreløpig ser det ut til at AMD har tenkt seg på to kommende sokler, F1 og AM2+ (AM3+ ??)

 

Hva slags sokler Intel har tenkt å gå for, kunne jeg ikke se...

Men anyway, er ikke Intel dagens ting å gå for?

7085560[/snapback]

 

Er AMD fan, så det blir kun AMD! Leste en plass på nett at AMD kommer med 8 og 64 kjerners prossesor om noen år! Tror Intel vil bli liten på jord da! :D

7085667[/snapback]

 

Innen AMD kommer med 8 og 64 kjerners CPU, så vil Intel 100% sikkert ha kommet med noe like bra, hvis ikke bedre. Så tror ikke Intel vil bli noe liten på jorda nei!

 

PS. Dette kommer fra en Eks AMD fan som har gitt opp AMD etter oppkjøpet av ATI...

Lenke til kommentar

AMD var noe for meg også, bare så det er sagt. Men jeg hater ATI og lever for nVida, så der tok AMD tiden slutt for meg :cry:

7085792[/snapback]

 

Hva har ATi og nVidia med at du gikk over til Intel?

7085807[/snapback]

 

Det lurte jeg også på.. egentlig.. Og til du som har postkontor i asker, så har jeg også fri på onsdag, så vi har noe felles der :D Gleder meg til å ta i kortet hehe...

 

ATI og Nvidia vil vel legge litt strategi fremover, men vil vel begge kjøre på brikkesett og grafikkbrikker som er tilpasset begge plattformer. Alt annet ville jo vært dumt.

Lenke til kommentar

Det der med fremtiden AMD/Nvidia/Intel/ATI blir litt sånn å forvente hva som skal komme, 1-3 år før det kommer og "kjøpe" det før det er i butikken. Det som er viktigst er hva som er NÅ, og hva slags ytelser man kan få.

 

Lurer på om ikke MSI gjør seg gode penger på dette kortet? -uansett, er det noen som sittter på en lga 775 Intel Core 2 Duo med Nidia SLI 590? -i så fall, hvordan klokker disse?

Lenke til kommentar
Det der med fremtiden AMD/Nvidia/Intel/ATI blir litt sånn å forvente hva som skal komme, 1-3 år før det kommer og "kjøpe" det før det er i butikken. Det som er viktigst er hva som er NÅ, og hva slags ytelser man kan få.

 

Lurer på om ikke MSI gjør seg gode penger på dette kortet? -uansett, er det noen som sittter på en lga 775 Intel Core 2 Duo med Nidia SLI 590? -i så fall, hvordan klokker disse?

7085931[/snapback]

 

Hørte det ikke ble noe Nvidia chipset til Intel på en stund.. uten om 570 og et stk hovedkort fra ASUS..

 

Har jeg bomma eller?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt at ikke Intel/Nvidia samarbeider slik at INtel kan tilby SLI i sine egne brikkesett, slik som med ATI.

7085970[/snapback]

 

Sier noe der.. Men jeg foretrekker handlefriheten som har preget PC verden. At man selv kan velge hva man vil ha. Det blir nesten som Apple, som bestemmer alt fra hardware til software for deg... Unektelig pent og pyntelig, og sikkert veldig bra også. Men du har jo ingen handlefrihet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...