Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

lukter svidd og ulyder fra bærbar PC. Batteri?

Anbefalte innlegg

En helt ny HP DV 6086ea har begynt å lukte svidd og det kommer rare lyder fra den. Det er min yngste datter som har den på hybelen sin, så jeg har ikke hørt hva slags lyder det er. Hun har også problemer med å få av batteriet.

Et annet spørsmål, bør man ta ut batteriet når man bruker bærbar på nettdrift nesten hele tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som om den må sendes til reperasjon på rappen kussan!

Jeg brukte en laptop i fjor, som jeg brukte for det meste på rommet mitt, jeg pleide aldri å ta ut batteriet, men jeg tror det er lurt å gjøre det for at batteriet skal holde strøm lengre og vare lengre.

Lenke til kommentar

For at batteriet skal holde lengere er det lurt å ta det ut ja, selv om dette ikke er like kritist på nye som av den eldre typen. Det viktigste er nok heller riktig bruk av batteriet, MEN for folk flest tror jeg det spiller liten rolle. Personlig tar jeg det aldri ut da det er viktigst for meg å ha den der dersom strømmen skulle gå eller ledningen dette ut/ kobles fra. Venner man seg til å ta den ut så kan du være sikker på at du glemmer det og mister noe du jobber med fordi strømmen går og du glemte å sette den på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...