PrayingMantis Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tror ikke vi får sett det om vi ikke sitter ved skjermen din og ser med egne øyne. Mulig du har fått samme greier som jeg fikk med mitt 6800Ultra. Dagen etter var det kokt hehehe... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Tror ikke vi får sett det om vi ikke sitter ved skjermen din og ser med egne øyne. Mulig du har fått samme greier som jeg fikk med mitt 6800Ultra. Dagen etter var det kokt hehehe... 7063972[/snapback] ser det svakt på dette bilde som jeg postet tidligere: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=105627 man ser streker rundt smilefjesene og skriften Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tror ikke vi får sett det om vi ikke sitter ved skjermen din og ser med egne øyne. Mulig du har fått samme greier som jeg fikk med mitt 6800Ultra. Dagen etter var det kokt hehehe...7063972[/snapback] Trådstarter har allerede funnet ut at det er skjermen som er problemet. -------- Jeg har hatt det samme problemet med noen CRT-skjermer for noen år siden. I mitt tilfelle var det en slags "slitasje" som bare ble værre og værre. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 går dette på garantien? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sjekk om det er støy ved kabling... Sånne effekter kan komme av dårlig tilkobling og/eller mye elektronisk støy rundt kablene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hmm. Det vet jeg ikke. Det kommer an på vilkårene til produsentens garanti. Hvis skjermen er under 5 år så er det en viss sansynlighet for at det kan gå på reklamasjon. Jeg er litt usikker på det. Du kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du prøvet "Degauss"-funksjonen på skjermen? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du prøvet "Degauss"-funksjonen på skjermen? 7066850[/snapback] ja flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå