TheOats Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når kommer det orgilnale Sonic spillet til xbox live arcade? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det lurer jeg også på. Jeg så en video av noe sånt for en stund siden, men så har ikke hørt eller sett noe mer til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Slenger meg på her, gitt - har sett frem til Sonic siden footage av det ble vist på E3 i Mai, og det har vært veldig stille rundt det siden, desverre. Håper de fortsatt jobber med det, og håper de ikke driter seg ut. Sonic er vel egentlig eneste konsollspill fra barndommen jeg har no' særlig forhold til. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det de gamle Sega konsoll spillene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det de gamle Sega konsoll spillene? 7055524[/snapback] Ja, det som ble vist på E3 var Sonic The Hedgehog, som ble gitt ut på Sega MegaDrive for grusomt mange år siden. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Gleder meg til det kommer på live arcade! Endret 12. oktober 2006 av The O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå