Hellemyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Lasta nettop ned ny bios til Gigabyte hk. Biosen er instalert og når jeg start opp maskinen så står det at det er den riktige biosen jeg bruker. Men CPUZ og andre programmer viser at jeg bruker en annen bios, den eldre modellen som je brukte før.? Det er bare de progtrammene som fomler litt? eller er det noe klutt med biosen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har du gigabyte kort med dual bios ? Såfall har du to bioser 1 gml + 1 ny . Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sorry for litt of topic, men jeg har lastet ned ds4 bios, men finner ikke ut hvordan jeg skal installere den Noen som vet? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Du må flashe den... vet du ossen man gjør det? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 neh.. Har ikke så veldig peiling på bios <_< Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som kan forklare meg det? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bakkem ta en titt her: http://www.hardware.no/guider/hovedkort/flash-guiden/15344 der står det kosen du flashe Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bakkem: Du kan også bruke det medfølgende programmet @bios. Ligger på driver cdn eller kan lastes fra Gigabyte Veldig enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå