mogg418 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei. Jeg skal bytte ut min slitne W800i nå og har kommet frem til at jeg trenger en telefon i samme gate som Htc Tytn. Er avhengi av mail(både web og outlook), word, exel og slike ting Driver ett enkeltmannsforetak og er mye på farten rund om kring. Er det noen andre alternativer jeg bør se på? Håper noen her inne har noe vettugt å komme med:-) Takker på forhånd for alle tips Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei, har selv TyTn og kan bare komme på positive ting om den. Abonnerer på bladet Mobil fra våres naboland og de gjorde en stor test av mobiler som TyTn, P990, 6515 osv... vinnerne var TyTn og Sony Ericsson P990i med like mange poeng. Forskjellen var at P990 har en litt bedre telefondel, mens TyTn er overlegen på word, excel og synkronisering med dataen. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 htc tytn kongetelefon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fux, jeg har også lyst på den telefonen.. Den er jo genial, har bare lest positive ting om den (TyTn).. Du kan blant annet brukt skype på den og ringe gratis til kompisa dine (forutsatt at du befinner deg i et WLAN område) Les test her: Mobilbladet.dk Den er nr.2 på redaktørens valg Lenke til kommentar
groov Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Blir akkurat kvitt nerdestempelet med den klossen på lomma *kremte*kremt* Lenke til kommentar
mogg418 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 ser at det endelig har dukket opp en overgang til minijack også. Nå kan jeg endelig bruke eget headset, jippi www.expansys.com/product.asp?code=138247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå