StrongBad_ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hei Har jeg gammelt Aopen kabinett. Hq-45 tror jeg det er. Jeg bruker det ikke men vil gjøre no gøy med det, kanskje selge det eller bruke det sener. spørs hvor kult det kan bli. Hva kan jeg gjøre med det? kom med forslag. ps utrolig bare kabinett for casemods da du kan ta det 100% fra hverandre! Helt ned til siste LED. Det ligger i ca 20 deler på rommet mitt nå. Endret 21. oktober 2006 av StrongBad_ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Wee, holder på å modder akkurat samme kabinettet. Ta en titt i BMB Workloggen min for inspirasjon Endret 11. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 dæven det var en bra logg, veldig bra bilder og forklaringer. Men jeg skal ikke forandre like mye som du gjorde men har lyst til å sette inn litt vifter og plexi ( hvor får man farget plexi?) osv. Og lakke hele boksen i en fet lakk. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Takker De solgte det på netshop før men nå må du nok bestile fra alphacool.de Men du får kanskje farget plexi hos glasshandlern, er ikke sikker på om du får farget plexi der men de har sikkert en annen type acryl der Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 okey takk, skal høre litt rundt i noen butikker jeg. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ville kanskje slipt den ned og lakkert, eller borra noen par hull 120 mm kanskje. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lakke frontdekselet i sølv og resten av kabinettet i svart? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja tenkte på å pusse den ned men åssen papir og lakk? holder det med en sprayboks til rundt 100-lappen liksom?? Hvordan skal jeg lakere plasten og hvordan pusse den? Redd for at det skal bli dårlit/stygt hvis jeg lakere plasten feil. ps på bildet er det ikke usb og audio utgang i bånn på kabinettet, det har jeg på mitt. Jeg har tatt ut chipen med tilkoblingene på og skal feste den bak et floppy deksel på en måte. Der koblingen satt før skal jeg sette inn en bit med netting (små høl) og sette en vifte med lys i bak. håper det blir fett. Endret 16. oktober 2006 av StrongBad_ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja tenkte på å pusse den ned men åssen papir og lakk? holder det med en sprayboks til rundt 100-lappen liksom?? Hvordan skal jeg lakere plasten og hvordan pusse den? Redd for at det skal bli dårlit/stygt hvis jeg lakere plasten feil. ps på bildet er det ikke usb og audio utgang i bånn på kabinettet, det har jeg på mitt. Jeg har tatt ut chipen med tilkoblingene på og skal feste den bak et floppy deksel på en måte. Der koblingen satt før skal jeg sette inn en bit med netting (små høl) og sette en vifte med lys i bak. håper det blir fett. 7080019[/snapback] Bare puss med p240 først, holder faktisk med europris-lakk hvis du gjør grundug forarbeid Bruk samme metode på plasten. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Har jeg gammelt Aopen kabinett. Hq-85 tror jeg det er. Det er vel et HQ-45 Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) grundig forarbeid, mener du å pusse godt? Endret 17. oktober 2006 av StrongBad_ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 grundig forarbeid, mener du å pusse godt? 7086931[/snapback] Jess, pusse og vaske Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 vaske med hva da? vet jeg maser men vil ha et bra resultat. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Men noe tynner eller noe stoff med alkohol Hva med å bare lese lakkerings guiden? Alt står jo forklart der, folk må jo begyne å lese stickeys Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) isopropanol... det etterlater 100% ren overflate... det er litt dyrt da Endret 17. oktober 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) 100lapp for blåisopropanol det er 1 liters flaske da fikk ikke mye bruk for mer enn 0,1dl da jeg drev på med prosessor bytter fikk 10-15graders forskjeld på cpuene etter å ha vaska og bytta til Atric silver Da jeg lakka over kabinettene vaska jeg også med blåisopropanol... ble den fine finishen Endret 17. oktober 2006 av Diddern Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tenkte jeg bare skulle ta litt av fatters white spirit som han har liggende... funker sikkert. Tenkte også på å sandblåse alu platene, lurt eller dumt? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ikke whitesprit !! det legger igjen en fetthinne og vil bare gjøre vondt værre... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tenkte jeg bare skulle ta litt av fatters white spirit som han har liggende... funker sikkert. Tenkte også på å sandblåse alu platene, lurt eller dumt? 7090635[/snapback] White sprit indeholder for mye fett! Har ikke sandblåst alu før så det vet jeg ikke om det er lurt, men da må du i allefall bruke veldig fin sand Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg sandblåste eksosanlegget til moppa og det ble bra men sanden er kanskje for grov til kabinettet. Men hvor får jeg tak i isopropanol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå