Gå til innhold

Forslag til Casemod!

Anbefalte innlegg

Hei

Har jeg gammelt Aopen kabinett. Hq-45 tror jeg det er.

Jeg bruker det ikke men vil gjøre no gøy med det, kanskje selge det eller bruke det sener. spørs hvor kult det kan bli.

Hva kan jeg gjøre med det? kom med forslag.

ps utrolig bare kabinett for casemods da du kan ta det 100% fra hverandre! Helt ned til siste LED. Det ligger i ca 20 deler på rommet mitt nå.

post-61592-1160603032_thumb.jpg

Endret av StrongBad_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja tenkte på å pusse den ned men åssen papir og lakk? holder det med en sprayboks til rundt 100-lappen liksom??

Hvordan skal jeg lakere plasten og hvordan pusse den? Redd for at det skal bli dårlit/stygt hvis jeg lakere plasten feil.

ps på bildet er det ikke usb og audio utgang i bånn på kabinettet, det har jeg på mitt. Jeg har tatt ut chipen med tilkoblingene på og skal feste den bak et floppy deksel på en måte. Der koblingen satt før skal jeg sette inn en bit med netting (små høl) og sette en vifte med lys i bak. håper det blir fett.

Endret av StrongBad_
Lenke til kommentar
Ja tenkte på å pusse den ned men åssen papir og lakk? holder det med en sprayboks til rundt 100-lappen liksom??

Hvordan skal jeg lakere plasten og hvordan pusse den? Redd for at det skal bli dårlit/stygt hvis jeg lakere plasten feil.

ps på bildet er det ikke usb og audio utgang i bånn på kabinettet, det har jeg på mitt. Jeg har tatt ut chipen med tilkoblingene på og skal feste den bak et floppy deksel på en måte. Der koblingen satt før skal jeg sette inn en bit med netting (små høl) og sette en vifte med lys i bak. håper det blir fett.

7080019[/snapback]

Bare puss med p240 først, holder faktisk med europris-lakk hvis du gjør grundug forarbeid ;) Bruk samme metode på plasten.

Lenke til kommentar

100lapp for blåisopropanol :D det er 1 liters flaske da :p fikk ikke mye bruk for mer enn 0,1dl da jeg drev på med prosessor bytter ;)

fikk 10-15graders forskjeld på cpuene etter å ha vaska og bytta til Atric silver :D

Da jeg lakka over kabinettene vaska jeg også med blåisopropanol... ble den fine finishen :w00t:

Endret av Diddern
Lenke til kommentar
Tenkte jeg bare skulle ta litt av fatters white spirit som han har liggende... funker sikkert.

Tenkte også på å sandblåse alu platene, lurt eller dumt?

7090635[/snapback]

White sprit indeholder for mye fett!

Har ikke sandblåst alu før så det vet jeg ikke om det er lurt, men da må du i allefall bruke veldig fin sand ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...