Gå til innhold

driver til gainward 7900GT PCX 512MB (nvidia)

nilsso

Anbefalte innlegg

hei! jeg finner ikke driver til kortet, jeg har letet i evigheter - jeg leter etter oppdatering fordi kortet mitt LAGGER konstant på spill som need for speed most wanted til quake 4 - det er spill dette kortet skal takle uten et eneste problem....

vist noen har noe andre løsninger jeg er åpen for det og, jeg lurer av og til på om kortet er defekt og levere det inn, men jeg vil sjekke med dere først =) om noen vil hjelpe meg....

"åpen for alt"

takk så mye! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei! jeg finner ikke driver til kortet, jeg har letet i evigheter - jeg leter etter oppdatering fordi kortet mitt LAGGER konstant på spill som need for speed most wanted til quake 4 - det er spill dette kortet skal takle uten et eneste problem....

vist noen har noe andre løsninger jeg er åpen for det og, jeg lurer av og til på om kortet er defekt og levere det inn, men jeg vil sjekke med dere først =) om noen vil hjelpe meg....

"åpen for alt"

takk så mye!  :thumbup:

7051344[/snapback]

Her er de ALLER nyeste driverne: http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10

:p

Lenke til kommentar

Ser du på linkene som er foreslått for deg ser du det er direkte fra nvidia og ikke fra andre mer eller mindre obskure kilder. Har ikke erfaring med 3dguru, men selv jeg har ikke hatt problemer med skjermkortene etter jeg begynte å bruke driverne fra nvidia (jeg har brukt kort fra bl.a. Gainwared og Asus). Eneste problemet (tidligere) var å få avinstallert den gamle driveren først, men det ser ut til å ha rettet seg. Det lønner seg å lese release-noten til hver versjon, der står det bl.a. om det er rettet noe i forhold til tidligere versjoner ev. kjente problemer med den aktuelle driveren. Dessuten er det ikke bare kort-driveren som betyr noe, hva med DX?

Lenke til kommentar
men hvilke av de driverene på guru3d er for 7900GT 512MB nvidia windows XP?

7051897[/snapback]

Alle de driverne som jeg linket til er til windows XP.

u skal IKKE skrive www.3dguru.com i adresefeltet i nettleseren din

Mhm, du skal skrive www.guru3d.com

De har mye bedre drivere, og mer eller mindre alle av de driverene er godkjente (WHQL) og skal dermed være mer eller mindre like trygge som Nvidia sine.

(de kommer jo orginalt ifra Nvidia)

Er det Beta driver, så står det tydelig opplyst....

For drivere som er optimaliserte av andre personer enn de med tilknytning til Nvidia (IKKE WHQL drivere)

så finner du de her: http://downloads.guru3d.com/download.php?id=2

:thumbup:

men hvilke av de driverene på guru3d er for 7900GT 512MB nvidia windows XP?

Alle nyere drivere ut av de to linkene støtter det skjermkortet og windows XP.

Altså forcewaredrivere passer til "alle" slags Nvidia kort. (med unntak at noen av de gamle skjermkortene har blitt tatt bort på "ikke WHQL drivere")

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...