Gå til innhold

Såå nær Ryan Adams på Sentrum Scene

Peprepupp

Anbefalte innlegg

Her er min historie:

En kompis spilte en Ryan Adams-låt for meg en gang i 8. klasse. Jeg syns det var ok, og begynte å høre mer på det. Det utviklet seg til at jeg nå har en haug av Ryan-cder og digger han skikkelig :) Nå venta jeg og kompisen på at Ryan skulle komme til Norge!

11. oktober, klokka 22.00 entret Ryan Adams scenen på Sentrum Scene i Oslo. 18 års aldersgrense, og vi blir begge 18 neste mai. Heldigvis kjente faren til kompisen han som eier (eller noe) hele Sentrum Scene, så han fikser spesiell tillatelse for oss.

Så er vi i Oslo. Det er kompisen min, en til venn av oss, jeg, og foreldrene til kompisen. Jeg og kompisen min går først inn, og tenker ikke på at vi trenger tillatelsen eller at vi er under 18, og alt går greit. Vi går bort å ser på t-skjorter og gleder oss skikkelig. Så, ett minutt senere går kompis nr 2 og foreldrene til kompis nr 1 inn. Da blir han stoppa og de spør om han er 18. Fattern til kompis 1 sjekker i lomma og finner ut at han har glemt tillatelsen til at kan slippe inn, og like etter kommer jeg og kompis 1 bort for å si noe til fadern, slik at de skjønner at også vi er under 18.

Det ender med at ingen av gutta kommer inn på konserten, som vi har gått å gleda oss til i nesten 5 år! Har ikke vært så skuffa på så lenge jeg kan huske...

Faen ta ølservering på konserter! :wallbash: Man skal være ved sine fulle fem når man nyter musikk i den klassen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Hmm..

Jeg skjønner at du er skuffet, men tro meg:

det gjorde deg nok bedre å slippe å møte opp.

Bare tenk på hvor øydelagde trommehinnene dine ville vært - for ikke å snakke om klærne dine. Du kunne jo kommet i kontakt med andre mennesker vettu..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...