CustomTP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Dette er en kabel der en kan poste feil produktet har iforhold til hva reklamen, bilder, kjappe produkt beskrivelser o.l viser... Kjæresten min kjøpte SE Z610i, og gledet seg litt til å se på den fine "skjermsparer" funksjonen som vist på bildet, som ligger på hjemme siden til SE og på demonstrasjons videoen på telefonen... hvis du ser på telefonen og legger merke til de "kulene" forann på mobilen... Er på tide at en slik kabel blir lagt, slik at kundene ikke skal bli lurt og fasinert over ting som produktet "hinter" eller viser seg fram med ting den ikke kan eller har... Endret 11. oktober 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ...Er ikke det baksiden av telefonen? Skjønner ikke helt hva du mener her. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 det er forann der kameraet er... der er det en liten skjerm som de viser at det kan vises mange kuler som danser eller fyker forbi, nesten som en skjermsparer... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så det du prøver å si er at denne telefonen faktisk IKKE har denne funksjonen? Og når du bruker vendinger som "Er på tide at en slik kabel blir lagt..." så tenker jeg på helt andre ting enn tråder og overskrifter. (For jeg regner med at du har prøvd å fornorske thread/post) Og en slik tråd vil være totalt ubrukelig med tanke på søk så jeg spår en rask død for denne tråden. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Så det du prøver å si er at denne telefonen faktisk IKKE har denne funksjonen? Og når du bruker vendinger som "Er på tide at en slik kabel blir lagt..." så tenker jeg på helt andre ting enn tråder og overskrifter. (For jeg regner med at du har prøvd å fornorske thread/post) Og en slik tråd vil være totalt ubrukelig med tanke på søk så jeg spår en rask død for denne tråden. 7053023[/snapback] kan ikke være mer enig der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå