Lock-Aze Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvorfor tar dere ekstra vitaminer og mineraler? Er ikke et stort og variert kosthold nok, for å bygge store muskler? 7071775[/snapback] Stort og variert kosthold er ett must. Men, selv toppidrettsutøvere spiser vitaminer og mineraler. Er ikke alle her som går for å bli Arnold heller da... Noen trener f.eks til konkuranseform innenfor andre idretter også. Da er det liten til ingen vits i enorme muskler. (Vil bare gjøre deg ekstra tung. Noe som vil flytte deg en vektklasse opp) Selv følger jeg anbefalingen fra den svenske olympialegen om anbefalt inntak av vitaminer. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 hvorfor stappe i seg tabeletter når man skal være "sunn"? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tabeletter, var da også noe å kalle vitaminer.. Det er rett og slett for å sikre at man får i seg nok vitaminer. F.eks appelsin som har ligget på en båt og modnet har ikke like mye C vitamin i seg som en som er "solmoden" Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Eneste grunn må jo være for å forsikre seg. Jeg vet jeg får mye gjennom frukt, grønnsaker, nøtter, havregryn, proteinshakes, osv. Men det er det faktumet at man vet aldri hva man mangler og hva man ikke mangler, så jeg tar det kun for å forsikre meg om at kroppen har det den trenger for å yte optimalt og holde seg frisk. Jeg har lest at endel leger anbefaler å kutte ut vitaminer og kosttilskudd og heller gå for et variert kosthold. Hvorfor, skjønner jeg ikke. For jeg synes personlig det er bedre å forsikre seg i tillegg til et variert kosthold. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Møllers Dobbel Holder lenge syns jeg Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Udos Chocise Spectro Multivitaminer Whey Protein Isolate Carbo Fuel Night Charge Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 90+ Proteinpulver Tri Creatine Malate Omega 3/6 ZMA-X Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Proteinpulver 90+ ZMA Kre-Alkalyn Creatin Ethyl Ester Maltodextrin Multivitaminer Omega 3 Endret 22. oktober 2006 av BaX Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her i huset går det i sunn og god mat, orker ikke bruke penger på kostilskudd nå som jeg ikke har inntekt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 mja, en - 70/30-blanding proteiner - carbofuel til glukoselagrene etter trening - c-vitmainer - multivitaminer - Trener mot Athletic Fitness. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Her i huset går det i sunn og god mat, orker ikke bruke penger på kostilskudd nå som jeg ikke har inntekt. 7126693[/snapback] F.eks. proteinpulver er vel billigere enn kjøtt/kylling om du ser på proteinmengde/pris. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 F.eks. proteinpulver er vel billigere enn kjøtt/kylling om du ser på proteinmengde/pris. 7133786[/snapback] Skal jeg ha kosttilskudd må jeg kjøpe det selv, annen mat sponser foreldra mine. Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Her i gården går det i: Kreatin Whey Tech Tran Har ellers et variert og godt kosthold, så føler jeg får i meg det meste jeg trenger Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dalblads Kreatin altså, jeg hører mye rart om kreatin, er det noe farlig med det ? Jeg trener 5dager i uka, trener hele kroppen hver uke. kjører 3 * 8 av alle.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Prozyme protein 7127040[/snapback] Blir ikke det litt dyrt i lengda? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eneste grunn må jo være for å forsikre seg. Jeg vet jeg får mye gjennom frukt, grønnsaker, nøtter, havregryn, proteinshakes, osv. Men det er det faktumet at man vet aldri hva man mangler og hva man ikke mangler, så jeg tar det kun for å forsikre meg om at kroppen har det den trenger for å yte optimalt og holde seg frisk. Jeg har lest at endel leger anbefaler å kutte ut vitaminer og kosttilskudd og heller gå for et variert kosthold. Hvorfor, skjønner jeg ikke. For jeg synes personlig det er bedre å forsikre seg i tillegg til et variert kosthold. 7073132[/snapback] Kanskje det er noe i at mat er naturlig og det er ikke syntetisk fremstilte vitaminer og mineraler? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Prozyme protein 7127040[/snapback] Blir ikke det litt dyrt i lengda? 7154546[/snapback] Er vel billigere enn å kjøpe kasein og whey protein. Du får 50/50 av hver tror jeg det var. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Prozyme protein 7127040[/snapback] Blir ikke det litt dyrt i lengda? 7154546[/snapback] Mjo, men får det spandert av mine foreldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå