Fr3drik Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hepp! Finnes det noen gratis webhotel der jeg kan laste opp en side på typ 1 meg? Registrerte meg på home.no men det tar en dag før jeg får mailen og kan begynne med FTP. Trenger noe ala home.no som funker asap. takker på forhånd Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 De har vel hatt en del slike diskusjoner rundt om i webdesign, php, og de kategoriene? Ellers skaffer google deg veldig fort mange greie dersom du ikke skal bruke dem til mer enn en skoleoppgave. Et annet alternativ kan være å hoste dem selv. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva med å bare legge oppgaven som vedlegg i en epost som du sender til deg selv? Når du kommer på skolen kan du bare laste ned vedlegget fra innboksen din. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Send en mail til deg selv. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eller bruk Rapidshare og ta vare på linken. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hepp! Finnes det noen gratis webhotel der jeg kan laste opp en side på typ 1 meg? Registrerte meg på home.no men det tar en dag før jeg får mailen og kan begynne med FTP. Trenger noe ala home.no som funker asap. takker på forhånd 7051125[/snapback] Gmail er utmerket til dette formålet. Du bare sender eposten til deg selv og vips har du en tilgjengelig hvor enn du måtte ønske via nettet. Trenger du en invite, send en pm til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå