DE1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Sender denne emailen i kveld.Hi!t we can pay you 16-17 000 dollar (ca 100 000 NOK) for the Corvette. Therefor the car has to be a C3. , I would prefore a convertible or T-top. Dag-Erik with family. 7309547[/snapback] Du nevnte 100 000 totalt tidligere. Har du fått sponsor? Skal du ha C3 så må det bli convertible eller t-top. Ha en fin dag. 7310972[/snapback] Jupp, fatter skyter inn med ca 25 000,- mot at han selger bilen på sekundet ved fyllekjøring, stor fartsbot ect. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Jupp, fatter skyter inn med ca 25 000,- mot at han selger bilen på sekundet ved fyllekjøring, stor fartsbot ect. 7311068[/snapback] Snill og fornuftig far? Gi fatter en handshake fra meg. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Jupp, skal gjøre det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Fornuft? Syns ikke det eksisterer noen annen fornuftig reaksjon på fyllekjøring enn juling jeg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Joa, sant nok det Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Sender denne emailen i kveld.Hi!t we can pay you 16-17 000 dollar (ca 100 000 NOK) for the Corvette. Therefor the car has to be a C3. , I would prefore a convertible or T-top. Dag-Erik with family. 7309547[/snapback] Du nevnte 100 000 totalt tidligere. Har du fått sponsor? Skal du ha C3 så må det bli convertible eller t-top. Ha en fin dag. 7310972[/snapback] Jupp, fatter skyter inn med ca 25 000,- mot at han selger bilen på sekundet ved fyllekjøring, stor fartsbot ect. 7311068[/snapback] 25k for fortolling, frakt, andre avgifter osv..? Det hørtes da merkelig billig ut.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Jonas: veteranbil... Fint lite importavgifter på de. Lenke til kommentar
Mr_Transam Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Hehe, synes den var fin ja:) Det blir nok kanskje en bil lignende den på bildet under. Tenker 1970-1974 eller 1978/79. Her er en 78' modell. Har blitt litt forelsket i den. 7251838[/snapback] Se der ja! Nå begynner du å snakke! Har en kompis som går til innkjøp av en vette nå rett over nyttår. 71 modell 454 Lenke til kommentar
Mr_Transam Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Sender denne emailen i kveld.Hi!t we can pay you 16-17 000 dollar (ca 100 000 NOK) for the Corvette. Therefor the car has to be a C3. , I would prefore a convertible or T-top. Dag-Erik with family. 7309547[/snapback] Du nevnte 100 000 totalt tidligere. Har du fått sponsor? Skal du ha C3 så må det bli convertible eller t-top. Ha en fin dag. 7310972[/snapback] Jupp, fatter skyter inn med ca 25 000,- mot at han selger bilen på sekundet ved fyllekjøring, stor fartsbot ect. 7311068[/snapback] Er ikke så dum han faren din! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Hehe, nei. En kamerat av pappa (og venn av samme fyr'n som skal bygge til meg) ble akkurat ferdig med en nå. Så fikk sitte på Jommen ble jeg forelsket.. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Om du kjøper en fra før -75 slipper du sånne stygge 5mph bumpers. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Ja, det er 1972' cab som står meg mest i tankene nå om dagen. Crom front og hekk. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Siden jeg ikke fikk svar av han som skal lage den så sendte jeg den til kona.. Svar: Hello Dag-Erik, I am his wife and I apologize to you since he has not replied to your email yet. I just want to let you know that he did receive your original email which was sent to our address many days ago. He plans to reply, but I will just let you know that he is the type of guy who spends his spare time in the garage instead of in front of the computer. However, your request has been documented and I will keep reminding him that you are waiting for a reply. Chris Hehe, morsomt. Så da svarer han vel innen et par dager. Hva synes dere om 1972 convertible? (Bilde) Den har crome fangere foran og bak. Dette er siste modellen med crom både foran og bak. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Om du kjøper en fra før -75 slipper du sånne stygge 5mph bumpers. 7343861[/snapback] Det ironiske er at de bumperne ikke virker. Ingen biler bremser akkurat like hardt, og derfor vil bumperne aldri være like høyt uansett. Om da ikke begge sjåførene sover.. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Simon, hvilke bumpere vil ikke være like høyt? Styrer du inn i en nyere bil har de større bumpere, og da vil en jo treffe uansett. Samme med vegg, stolpe, og egentlig alt. Ditt tilfelle gjelder vel helst -75 corvette mot -75 corvette... Eller var det noe annet du tenkte på? Bumperne har dessuten ikke mye de skulle ha sagt om en kræsjer front front uansett Endret 3. desember 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Bumperne det er snakk om ble lovpålagt i statene, man skulle kunne krasje front mot front i 5mph (methinks) uten skader. Det var en foreskreven høyde, alle bumpers måtte være i denne høyden. Poenget er at alt, fjæring, bremser, hvor mye en bremser o.l. har stor innvirkning på frontens høyde. Generelt sett ville ikke de bumperne det er snakk om i dette tilfellet ha noe å si, siden de ville slite med å treffe hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 en stor ulempe er ihvertfall bensinen den bruker. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Ja, det kan du si. Men jeg har ikke tenkt å kjøre så langt med den. Men ja, det blir mye penger til bensin. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Bumperne det er snakk om ble lovpålagt i statene, man skulle kunne krasje front mot front i 5mph (methinks) uten skader. Det var en foreskreven høyde, alle bumpers måtte være i denne høyden. Poenget er at alt, fjæring, bremser, hvor mye en bremser o.l. har stor innvirkning på frontens høyde. Generelt sett ville ikke de bumperne det er snakk om i dette tilfellet ha noe å si, siden de ville slite med å treffe hverandre. 7412425[/snapback] Man skulle kunne krasje i 5 mph mot en barriere, ikke nødvendigvis mot en annen bil. Ble satt ut i livet med 1973 modellene. Helt sikkert tilfeller der støtfangere møtes på forskjellig plan som du nevner men det er bare en del av bildet. Uansett, 1972 og eldre er de flotteste av C3 utgavene noe som gjenspeiler seg i prisbildet også. Vi får håpe vår mann i USA finner en 'chromed bumper' bil til en skapelig pris. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe ja, vi får håpe det Hvis ikke blir det 73' eller 74' ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå