Simon Aldra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 I GT Legends er 'vetten genial. Går som ei absolutt kule. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Skal du kjøpe en så gammel bil, bør du kunne skru. 7267606[/snapback] Hehe, tja. Kan vel ikke det, men tror heller ikke jeg må det. Blir brukt lite denne bilen, mest show. Kjøres forsiktig. Fant også dette spillet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skal du kjøpe en så gammel bil, bør du kunne skru. 7267606[/snapback] Hehe, tja. Kan vel ikke det, men tror heller ikke jeg må det. Blir brukt lite denne bilen, mest show. Kjøres forsiktig. Fant også dette spillet. 7268778[/snapback] Feil kan alltid skje. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Selvfølgelig. Men da betaler jeg noen som kan det, så får jeg det gjort ordentlig Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fant også dette spillet. 7268778[/snapback] Det er samme som PS2 spillet som fikk heller dårlig kritikk men det er lov å prøve. Smaken er som baken. Du kan lese noen reviews her Men skal du ha det mest mulig realistisk er det GT Legends som gjelder. I GT Legends er 'vetten genial. Går som ei absolutt kule. He he. Og med bremser og svingegenskaper som krever litt planlegging. Men veldig morsomt. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hehe, ok. Da veit jeg ivertfall hva slags spill jeg kan velge mellom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 I GT Legends er 'vetten genial. Går som ei absolutt kule. He he. Og med bremser og svingegenskaper som krever litt planlegging. Men veldig morsomt. Ha en fin dag. 7269346[/snapback] Som Hammond sa når han kjørte Charger. "..it's an American car, so it has American steering, which means you can go LEFT and RIGHT.. ish [...]" Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Som Hammond sa når han kjørte Charger. "..it's an American car, so it has American steering, which means you can go LEFT and RIGHT.. ish [...]" 7269773[/snapback] Ja, og vi vet jo alle hvor flink Hammond er til å kjøre bil. :!: Men fra spøk til revolver, jeg har kjørt 71' Corvette Convertible, 350 med manuell kasse, og til 'vanlig' kjøring fungerer det utmerket hva kjøreegenskaper angår. (Mr. Hammond får si hva han vil. Han liker 911, hva vet vel han) Veldig morro og tåler litt 'inspirert' kjøring også uten at det går over styr selv om veifølelsen står noe tilbake i forhold til nyere biler. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Nå lurer jeg på hvilken modell jeg skal si jeg er interessert i.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Som Hammond sa når han kjørte Charger. "..it's an American car, so it has American steering, which means you can go LEFT and RIGHT.. ish [...]" 7269773[/snapback] Ja, og vi vet jo alle hvor flink Hammond er til å kjøre bil. :!: Men fra spøk til revolver, jeg har kjørt 71' Corvette Convertible, 350 med manuell kasse, og til 'vanlig' kjøring fungerer det utmerket hva kjøreegenskaper angår. (Mr. Hammond får si hva han vil. Han liker 911, hva vet vel han) Veldig morro og tåler litt 'inspirert' kjøring også uten at det går over styr selv om veifølelsen står noe tilbake i forhold til nyere biler. Ha en fin dag. 7270834[/snapback] Det skal jo da nevnes at han elsket bilen, og så kjøpte den. Poenget er vel uansett at kjøreegenskapene på eldre amerikanske biler kanskje ikke er helt i toppklasse. Uansett hvor mye en skulle ønske annet. Men vette går jo noe sykt rett frem. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Så sant, så sant Gleder meg Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det skal jo da nevnes at han elsket bilen, og så kjøpte den. Jeg har Classic American #168 liggende ved siden av meg med reportasje på bilen. Grom bil men uenig i felg valget hans. Poenget er vel uansett at kjøreegenskapene på eldre amerikanske biler kanskje ikke er helt i toppklasse. Uansett hvor mye en skulle ønske annet. Men vette går jo noe sykt rett frem. 7271097[/snapback] Mye av problemet ligger i at mange av bilene har slitte deler. Nye komponenter i styring og understell og smidig motor og kasse så blir det stabilt og komfortabelt. Men aksellerasjonen står vel kanskje noe sterkere enn bilens andre egenskaper ja. Men som sagt, med den kjøring som høver seg på offentlig vei fungerer det alldeles fortreffelig. Bare å glede seg. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Heh, takk. Gleder meg som sagt som bare det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Sender denne emailen i kveld. Hi! *Personen vi kjenner i Norge* showed me your email last week. I read that you where interested to help me with a Chevrolet Corvette, and I am very thankfull for that. You also asked him to give me your email-adress so I could give you info about witch modell I was interested in. I am 15 years old, and I can’t drive the car by my self before I’m 18. (Norwegian law). As you see, there’s no hurry at all. The best for me would be a car in the winter 2008-2009 så I could drive it when the snow is gone in april 2009. Because I am so young, I have not earned so much money yet, but we can pay you 16-17 000 dollar (ca 100 000 NOK) for the Corvette. We have not decided the modell yet, and we think that C1 and C2 is too expensive. Therefor the car has to be a C3. (Also, between 1968 and 1979). Because of the “little” motor in the 75’ and 76’ modell we’re not so interested in those modells. The car must be at least 30 years old, a veteran. If I could choose, I would prefore a convertible or T-top. I would also prefore most orginal car as possible. Maybe not orginal-rims. But something like the picture. Of course, this is just thoughts. You decide what would be the best for me to take the best out of 17 000 dollars. And I’m very thankfull if you give me a mail back where you say what you think about it. Which model, color and other things. I hope you understand my bad english and give me a reply back. Dag-Erik with family. Lenke til kommentar
Team_Volvo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er vel kanskje ikke den bilen du bør starte med tror jeg ikke. Heller kjøp den litt senere.! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Er vel kanskje ikke den bilen du bør starte med tror jeg ikke. Heller kjøp den litt senere.! 7309574[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Team_Volvo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er vel kanskje ikke den bilen du bør starte med tror jeg ikke. Heller kjøp den litt senere.! 7309574[/snapback] Hvorfor? 7309593[/snapback] Jeg mener at du bør starte med en billig bil, som det er enkelt å skaffe deler til og div. Er ikke akkurat det enkleste! Hvis du ikke har som meg en stor amcar-forretning veldig nære. Men jeg ville ikke starta med det! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er vel kanskje ikke den bilen du bør starte med tror jeg ikke. Heller kjøp den litt senere.! 7309574[/snapback] Hvorfor? 7309593[/snapback] Jeg mener at du bør starte med en billig bil, som det er enkelt å skaffe deler til og div. Er ikke akkurat det enkleste! Hvis du ikke har som meg en stor amcar-forretning veldig nære. Men jeg ville ikke starta med det! 7310521[/snapback] Jeg er ingen blind Amcar-fan, men det skal ikke benektes at gamle Amerikanere rent mekanisk sett er ganske overdimensjonert. Og fiberglass betyr ingen karosserirust. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jupp. Har Mjøsa Corvetteklubb eller hva det er, så det skal gå bra Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sender denne emailen i kveld.Hi!t we can pay you 16-17 000 dollar (ca 100 000 NOK) for the Corvette. Therefor the car has to be a C3. , I would prefore a convertible or T-top. Dag-Erik with family. 7309547[/snapback] Du nevnte 100 000 totalt tidligere. Har du fått sponsor? Skal du ha C3 så må det bli convertible eller t-top. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå