IMG_123 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hallo! De fleste har sikkert opplevd at man av og til ikke klarer å trekke pusten skikkelig.. Det er veldig irriterende, og det kan vare lenge eller kort. Jeg begynte bare å lure litt på hva det kommer av. Ingen av de jeg har spurt vet hvorfor det skjer.. Jeg trodde kanskje det kom av for lite trening ovs, men jeg kjenner folk som trener mye og som også får det merkelige pusteproblemet. Noen som vet hva det kommer av? bare lurte Emnetittel redigert i henhold til 3ordsregelen. Endret 22. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det ingen som forstår hva jeg mener? av og til er det akkurat som om man ikke klarer å trekke pusten dypt nok.. ganske ubehagelig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hoster du iblant opp slim? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hoster du iblant opp slim? 7054539[/snapback] nei Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hm. Vet ikke med sikkerhet ettersom at slikt variere med hvert individ men man skal ikke se bortifra at det kan være snakk om små krampeutbrud i brystet. Dette forekommer oftest når man puster inn kald luft. Endret 12. oktober 2006 av dicktator Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan ikke si at jeg har opplevd dette. Er det i spesielle situasjoner du opplever dette? Eller før/etter sykdom? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 hmm.. merkelig at ingen har opplevd det. Neten alle jeg kjenner har hatt det en eller annen gang. det skjer bare helt plutselig, og kan vare en stund. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vet godt hva du mener.. Men hva det kommer av har jeg ikke clue om.. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg hadde samme problem i en ganske lang periode, kjentes ut som jeg ikke fikk trukket pusten inn ordentlig liksom. Var veldig ubehagelig og plagsomt, og tids mer jeg tenkte på det jo mer plagsomt ble det. Så jeg gikk til legen og fikk henvisning til fysioterapauten som fikk "knekket opp" litt i ryggen på meg. Ble ganske bedre etter dette og legen mente at dette pusteproblemet enten kunne komme av en slags form for astma, eller rett og slett psykiske plager som gjorde at jeg gikk å "hold meg". Nå er det lenge siden jeg har hatt det og håper det ikke kommer tilbake Men anbefaler en fysioterapaut Kjennes ut som om du flyr etterpå Endret 16. oktober 2006 av Meflee Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde samme problem i en ganske lang periode, kjentes ut som jeg ikke fikk trukket pusten inn ordentlig liksom. Var veldig ubehagelig og plagsomt, og tids mer jeg tenkte på det jo mer plagsomt ble det. Så jeg gikk til legen og fikk henvisning til fysioterapauten som fikk "knekket opp" litt i ryggen på meg. Ble ganske bedre etter dette og legen mente at dette pusteproblemet enten kunne komme av en slags form for astma, eller rett og slett psykiske plager som gjorde at jeg gikk å "hold meg". Nå er det lenge siden jeg har hatt det og håper det ikke kommer tilbake Men anbefaler en fysioterapaut Kjennes ut som om du flyr etterpå 7083878[/snapback] Hehe.. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde samme problem i en ganske lang periode, kjentes ut som jeg ikke fikk trukket pusten inn ordentlig liksom. Var veldig ubehagelig og plagsomt, og tids mer jeg tenkte på det jo mer plagsomt ble det. Så jeg gikk til legen og fikk henvisning til fysioterapauten som fikk "knekket opp" litt i ryggen på meg. Ble ganske bedre etter dette og legen mente at dette pusteproblemet enten kunne komme av en slags form for astma, eller rett og slett psykiske plager som gjorde at jeg gikk å "hold meg". Nå er det lenge siden jeg har hatt det og håper det ikke kommer tilbake Men anbefaler en fysioterapaut Kjennes ut som om du flyr etterpå 7083878[/snapback] Hehe.. 7090273[/snapback] Hehe ? Du burde prøve det.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde samme problem i en ganske lang periode, kjentes ut som jeg ikke fikk trukket pusten inn ordentlig liksom. Var veldig ubehagelig og plagsomt, og tids mer jeg tenkte på det jo mer plagsomt ble det. Så jeg gikk til legen og fikk henvisning til fysioterapauten som fikk "knekket opp" litt i ryggen på meg. Ble ganske bedre etter dette og legen mente at dette pusteproblemet enten kunne komme av en slags form for astma, eller rett og slett psykiske plager som gjorde at jeg gikk å "hold meg". Nå er det lenge siden jeg har hatt det og håper det ikke kommer tilbake Men anbefaler en fysioterapaut Kjennes ut som om du flyr etterpå 7083878[/snapback] Hehe.. 7090273[/snapback] Hehe ? Du burde prøve det.. 7113229[/snapback] Hehe var ikke vondt ment. var mest til det du skrev om at det føles som om du flyr etterpå Takk for svaret ditt Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg hadde dette mye når jeg var aktiv idrettsutøver. Nå når jeg har blitt litt "latere" merker jeg ikke problemet på samme måte lengere. Litt underlig egentlig da god kondis bedrer kroppens evne til å ta opp oksygen... Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har opplevd det...og har snakka med lege ++ om det, det er rent psykologisk...ikke noe bestemt, men det kan være stress, angst, press osv... Stresser jeg mye i en periode, tenker på for mye osv, blir jeg sånn...men det er bare å slappe av=) sette på go musikk Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Tror også at det er psykologisk. Hvis noen bringer det på bane, merker jeg fort at det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå