Gå til innhold

Nokia 6233 og mobil-tv

steinrr

Anbefalte innlegg

Har et annet rart problem med Nokia 6233'en min. Noen steder som serverer mobil-tv (f.eks tv2, nrk) har problemer med å kjenne meg igjen når jeg prøver å aksessere videoer. Får feilmelding som sier noe slik som "kunne ikke identifisere deg". Videoer som ikke krever slik identifisering (de som er gratis) fungerer bra.

Tok kontakt med Telenor angående dette, og han på support luktet ugler i mosen da systemene dere identifiserte telefonen min som en Samsung C620E (eller noe slikt). Han tok noen kjappe ringerunder og konkluderte med at det antageligvis var det som var feilen - nettopp det at nettet ikke kjente igjen min Nokia 6233, men trodde det var en Samsung-telefon. Løsningen hans var at jeg skulle prøve å få oppdatert FW på den. Synes det var litt rart - de burde jo heller fikset det i nettet sitt. Telefonen er jo splitters ny og har antageligvis siste FW. Ser at de kjører kampanje på den telefonen akkurat nå, så de kommer sikkert til å få mange tilbakemeldinger på disse mobil-tv-problemene.

Noen som har opplevd disse problemene med identifisering, eller fungerer det perfekt hos dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...