Abits Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hei Jeg har en OCZ ModStream psu på 520W på denne er det en s-ata strøm kabel som har kontakter til 2 hardisker, jeg tenkte å mode kabelen sån at jeg kunne ha 3 eller 4 s-ata hardisker på den samme kabelen for å få det mer ryddigt, kan dette skape problemer for psuen? Eller er det bare å kjøre på? Endret 11. oktober 2006 av Abits Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg snakker om en sån kabel IMG]http://www.microplex.no/productimages/psucsata265/psucsata265_380.jpg[/img] Vil psuen tåle den ekstra påkjenningen med 3 eller 4 hardisker i s-ata kontakten, en kan jo bruke molex men da blir det mer rotete. Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det skulle gå helt fint, det blir i prinsippet akkurat det samme som om du skulle koblet de andre diskene til en av de andre pluggene på en annen ledning. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Det skulle gå helt fint, det blir i prinsippet akkurat det samme som om du skulle koblet de andre diskene til en av de andre pluggene på en annen ledning. 7061022[/snapback] Ok. Men jeg lurer på hvorfor det ikke finnes kabler med flere en to koblinger til s-ata hardisker hvis det skal gå fint, med molex får en ihvert 3stk koblinger til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå