huf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Driv å mimrar frå gamledagar, og vil finne fram til ein(eller to) gamle seriar som eg brukte å sjå på i helgane (sikkert i 8-9tida på morgonen) på begynnelsen/midten av 1990-talet på Cartoon Network. Dette er eit lite "prosjekt" eg har hatt gåande i ein lang periode, men eg klarar ikkje å finne ut kva seriar det kan vere. Har ei lita liste her med dei mest sannsynlige: (Mange av dei stemmer sikkert ikkje, og vart sikkert ikkje sendt i det heile tatt på 90-talet, men tek dei med likevel.) Dei fleste seriane er laga av Hanna Barbera. - Birdman And The Galaxy Trio - Captain Planet - Super Friends - Sky Commanders - Space Ghost Ringer det bjeller hos nokon? Treng virkeleg hjelp til å luke ut program som ikkje høyrer heime. Var inne på sidene til Cartoon Network, men der er det såklart ingenting å hente lenger... Berre fokus på det nye. Eg tenkte kanskje at det var mogleg å finne tak i programoversikta frå gamle aviser? Kanskje eg kan finne noko der. Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har i alle fall sett Captain Planet og Space Ghost på Cartoon Network på 90-tallet. Kan dessverre ikke hjelpe deg så mye mer :/. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Siden det går på Cartoon Network, er ikke det Tegneserie/anime da? I såfall kan du poste det her eller be om flytting elns. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Sikkert Batfink. Burtman var det vel også en som het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå