Tjohei Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så alle kan teste Wii? 7051586[/snapback] Det var så mye ullne svar her, så vil bare oppklare: Nei, vanlige folk kan ikke teste Wii. Ellers hadde jeg reist jeg også. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 l-Bit folk: var maten god? 7052255[/snapback] Stort sett, men baguettene på "light meal" var til tider noe harde... Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg tar meg en tur, selv om jeg bor 3 t unna må jo få med seg noe annet en trance events hehe seph Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Drar dit på lørdag. Bor ca. 2 timer unna, så veien er ikke så lang. Lenke til kommentar
sogok Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Elendig messe. Elkjøp hadde noen fine tilbud, men da måtte man møte opp ca 00:00 (Pratet med vaktene, og folk møtte opp da). Så PS2 til 500 kr var det bare å glemme. Butikken til elkjøp var 50 kvm, og sto i 1,5 time i kø. Produsentene klarer jo heller ikke å svare på en eneste ting nesten. Fordi elkjøp tar seg av alt salg. Var der 13:00 slik at vi kunne komme inn litt tidlig, men køen var da allerede LANG. Så populært var det hvertfall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Elendig messe. Elkjøp hadde noen fine tilbud, men da måtte man møte opp ca 00:00 (Pratet med vaktene, og folk møtte opp da). Så PS2 til 500 kr var det bare å glemme. Butikken til elkjøp var 50 kvm, og sto i 1,5 time i kø. Produsentene klarer jo heller ikke å svare på en eneste ting nesten. Fordi elkjøp tar seg av alt salg. Var der 13:00 slik at vi kunne komme inn litt tidlig, men køen var da allerede LANG. Så populært var det hvertfall. 7056838[/snapback] Softwareavdelingen til elkjøp var dette. Ikke hele butikken . Og ja, det var stor pågang. Men man kunne fint fått seg en ps2 til 499,- om man sto i kø hele veien og var blant de 500 første i køen - da jeg kom kl 10.00 var det 10 stk i kø. Var forøvrig elkjøpansatte over hele messa hele tiden - skulle ikke være vanskelig å komme i kontakt med disse om det skulle være noe..produsenter og elkjøpansatte har fått beskjed om å være ekstremt serviceinnstillte (jeg som selger fikk iallefall den beskjeden). Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ingen PS2'er til 500 kr igjen altså? De burde ihvertfall hatt igjen noen til i morgen, lørdag og søndag synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skal dit tidlig på lørdagen, får se/håpe at det er noe ps2'er der til en billig penge. Ellers får man håpe på noe annet snacks som er billig da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ingen PS2'er til 500 kr igjen altså? De burde ihvertfall hatt igjen noen til i morgen, lørdag og søndag synes nå jeg.. 7057603[/snapback] First come first serve - det var 500 stk som ble solgt til 495,- - altså en god mengde varer . Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ingen PS2'er til 500 kr igjen altså? De burde ihvertfall hatt igjen noen til i morgen, lørdag og søndag synes nå jeg.. 7057603[/snapback] First come first serve - det var 500 stk som ble solgt til 495,- - altså en god mengde varer . 7058879[/snapback] Hehe, joda. 500 stk er en del. Men, det er jo liksom ikke alle som kan ta seg fri på en torsdag, for å dra dit. Synes hele greia mister litt av poenget. Hva med de stakkars folkene som betaler 125,- på søndag? Eneste gode tilbudet de kan få der inne, er pølse og en flaske brus? (Øh, forresten er nok det neppe noe godt tilbud ). Lenke til kommentar
qdos Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har vært på flere messer på Lillestrøm. Uansett om det er dingsemesse, villmarksmesse, hjem og fritid, eller noe annet, har jeg inntrykk av at halvparten av utstillerne er de samme på alle messene. For de som liker impulskjøp av boblebad, massasjestoler, safer eller alarmer er det sikkert en bra messe. Og dersom man i tillegg har en drøm om en rabattert PS2 til 620,- (495+125), pluss parkering, er det sikkert verdt noen timer i trengsel. Lenke til kommentar
nyland Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Var der på Torsdag: Mega kø for å komme inn Mega kø for å komme inn i Elkjøp sin "butikk" med spill/DVD ++ "Messetilbud" var hovedsaklig dyrere en på nettet mega kø for å få utlevert varene man hadde kjøpt canon sin stand var liten OG dårlig Nikon sin stand med masse kamera dig (stoore linser) masse drops Cola Zero (min rekord ble 5 bokser) Manglende søppelbøtter = tomme Cola Zero bokser over alt Kunnskapsnivået hos "selgerne". Spesielt løgnerne hos Doro Oppsummert - bortkastet tid og penger(og alt for mange smilyes i posten) Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Var der på Torsdag: Mega kø for å komme inn Mega kø for å komme inn i Elkjøp sin "butikk" med spill/DVD ++ "Messetilbud" var hovedsaklig dyrere en på nettet mega kø for å få utlevert varene man hadde kjøpt canon sin stand var liten OG dårlig Nikon sin stand med masse kamera dig (stoore linser) masse drops Cola Zero (min rekord ble 5 bokser) Manglende søppelbøtter = tomme Cola Zero bokser over alt Kunnskapsnivået hos "selgerne". Spesielt løgnerne hos Doro Oppsummert - bortkastet tid og penger(og alt for mange smilyes i posten) 7059857[/snapback] Enig med alt bortsett fra at canon standen var dårlig. Den var liten, men han jeg prata med kunne ALT! ps2 og wii kan dere bare glemme. Alt i alt den store svindelmessen... Endret 13. oktober 2006 av Martin A Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dere må huske på at dette er første gang en slik messe blir arrangert i lillestrøm. Og den som arrangeres i oslo blir arrangert av expert..tror ikke de er så interessert i å dele erfaringer. Så, man kan derfor ikke vite på forhånd hvor mange som kommer eller hvor trøkket blir størst - man har kun en idé om hvordan det KAN bli. Og det kom jo langt fler mennesker enn man hadde trodd . Da blir det mer kø også da. Og det var lang kø utafor fordi messen var full - var ikke lov til å slippe inn fler pga brannsikkerhet osv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tror jeg skal dit på lørdag. Får se hvordan det er.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tror jeg skal dit på lørdag. Får se hvordan det er.. 7061905[/snapback] Tenkte meg dit i morgen jeg også, men vet ikke om jeg gidder nå. Om de bare er en slags salgsmesse, og dessuten alle gode tilbud er brukt opp, så frister det ikke så mye å bruke 200 kr. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen som kan bekrefte/avkrefte rykter om 'salgsmesse' eller ei? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ugh, den messen var bare en stor skuffelse. Eneste grunnen for å dra dit var om du skulle ha kjøpt ny LCD-TV... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg kom på 4. i konkurransen mot bsl. noen som så meg? hadde på meg hvit camo jakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå