Gå til innhold

hvordan få penger til epic mount?


Anbefalte innlegg

Har vært 60 en stund nå og har utrolig lyst på 100% mount.

 

problemet mitt som mange andres er at jeg ikke har penger. For øyeblikket har jeg 250g. Men trenger 800.

 

Når jeg spør folk hva jeg skal gjøre får jeg svaret: go farm. glhf...

 

problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal gå.

 

Noen som har noe tips til hva jeg burde gjøre for å få penger fortest mulig? kom gjerne med navn på steder jeg burde dra til.

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du kan kjøpe gull på internet (Noe du ikke burde gjøre!)

2. Du kan grinde på disse stedene:

*Deadwind Pass: Ogres eller fuglene der.

*Silithus: drepe twillight folk, og drepe de abyssal lordene eller hva de nå enn heter :roll:

*Tyr's hand: Alle vet om den så det pleier å være mange folk der.

*Eller så kan du grinde core items til recipes og sånt som selges for en del.

3. Du kan lese litt her.

4. Tjene penger med hjelp av Proffesions.

 

Grinde penger tar dit, så vend deg til det ;)

Endret av Adey
Lenke til kommentar

har vært i tyrs hand og i silithus. Synes tyrs hand var litt dumt fordi de er elites og tar lang tid å drepe per mob. men til gjengjeld dropper de my penger. Twilight folka dropper ikke så mye penger og de er mange folk som er der å farmer.

 

En venn av meg anbefalte felwood. Er dette et bra sted?

 

har forøvrig LW og skinning. Så kan nesten ikke selge skin for da får jeg ikke gjort noe i LW..

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Uansett hva du bestemmer deg for så gjelder basicrules:

 

-Det tar tid.

-Det er kjedelig.

-There is no such thing as a free lunch

-There is no cow level

 

Finn deg et sted hvor du føler at du tjener penger/trives/har nok mobs også er det bare å dedikere tiden sin. det suger, men grind til du er lei, så spiller du litt på en alt eller går på kino eller spiller fotball eller spiller CS også kommer du tilbake og fortsetter. nøkkelen er å ikke bli distrahert mens du holder på. ta på høretelefoner, sett på noe rolig musikk som bare kan gå og surre i bakgrunnen, lukk alle andre vinduer (ja til og med forumet! ;), putt guildchat i eget vindu så du ikke kan lese det, leave LFG channel, putt deg selv på /DND og kjør løs. jo flere distraksjoner du har, jo vanskeligere blir det. synes nå jeg.

 

 

og ja, jeg vet den paragrafen savner punktumer.

Lenke til kommentar
Dra til silithus og drep Twilight folk, de dropper penger, runecloth og tekster som selger for ca 1 g per på AH. Det skulle ikke mer til enn en helg å farme til en epic mount.

7050601[/snapback]

 

Støtter den her. Fantastike mobs til farming.

Man kan også selge cultist itemsa dem dropper.

Kommer litt ann på hvilken klasse du spiller, men har du en som kan solo elementals så er det butikk i å summone dem også.

Ofte dropper dem et greit green item, og en crest. Selg det på AH også.

Samtidig mens du gjør det her får du jo cc rep, om du ikke er revered da.

For å få det effektivt om du ikke er mage lag en bank alt som du sender alt til.

Da sparer du mye tid til mere farming, isteden for travel time som kun er dødtid likevel.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Brukes for å lage tier 3-biter.

 

Nå er det egentlig refined deeprock salt som er tingen, siden salt shakeren har 3 dagers cooldown.

 

Men, spørsmålet er jo.. tjener du noe særlig på skinning + leatherworking? Personlig kan jeg tjene mellom 50-100g i timen om jeg først gidder, og da er det herbalism og alchemy (transmuting) det går i. Har fått 250 leatherworking på druiden min også, men det er bare for å refine deeprock salt.. 5-6g garantert hver 3. dag, bare ved å logge inn i 30 sekunder.

Lenke til kommentar

Heh, den mest bedritne og konfliktfylte instancen i spillet blir ikke bedre av pristine hide dropper, og 9 andre krever å få trille om det. Og, nå vet jeg ikke hvordan det er på din server, men på Sylvanas er det et sant helvete å få i gang et UBRS-run, og det er alltid lurt å ha et par folk i bakhånd når Rend er død og man hører "OGM valor/dal'rend dident drop aim out of her".

 

Eller "my mom is super mad at me", som egentlig er samme greien.

Lenke til kommentar
Heh, den mest bedritne og konfliktfylte instancen i spillet blir ikke bedre av pristine hide dropper, og 9 andre krever å få trille om det. Og, nå vet jeg ikke hvordan det er på din server, men på Sylvanas er det et sant helvete å få i gang et UBRS-run, og det er alltid lurt å ha et par folk i bakhånd når Rend er død og man hører "OGM valor/dal'rend dident drop aim out of her".

 

Eller "my mom is super mad at me", som egentlig er samme greien.

7053040[/snapback]

 

hehe på min server er det bare lw med 315 / 310 skinning som får lov til og rolle om skinningen og de får det de skinner,

Lenke til kommentar

hehe jeg må innrømme at i ren frustrasjon over at valor skuldre enda ikke dropper i ubrs for meg, har jeg av og til satt på autoløping....etter 30 sek løpende mot veggen så slår jeg av pc'en hehe. OMG our warrior DC'ed kan jeg tenke meg dem sier da:) Men er jo ikek spesielt stolt av det jeg gjorde da hehe..men av og til blir man for frustrert til at man klarer å fortsette å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...