spindle Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Først for dere som bare skal be meg bruke søkefunksjonen (tro meg jeg vet hvor den er og hvordan man skal bruke den). Ja det har vært mange tråder om dette før. Ja det står sikkert i en av dem hvordan det går til. Nei jeg gidder ikke prøve 15 (flere) forskjellige forslag. Jeg er lei av ting som ikke fungerer. Det jeg ønsker er følgende: Svar fra: - en som har det sammme oppsettet som meg (se topic) & har klart å få det til - eller en som har grisepeiling på Netopia rutere & dc Hvis du ikke vet nøyaktig hvordan det gjøres, ikke svar! Hvis jeg virker litt uhøflig så er det ikke meningen, jeg bare prøver å unngå 40 uklare svar (som tidligere tråder har vært lammet av). Klarer du å løse problemet vil jeg være svært takknemlig. På forhånd takk! :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har samme oppsett. Jeg har fått det til. Kortversjon: Bruk helst DC++, port# 1412, NAT denne porten til din private ip. Bruk http://www.whatismyip.com eller lignende til å finne din public ip. Sett så denne inn i Settings/Connection Settings/Active og pass på at port# er 1412. Voila. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Takker & bukker. Skal prøves! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ikke for krangle eller noe, men blingset du ikke på portnummeret nå, LarsC? Jeg har gjort NØYAKTIG det samme som står i posten din, MEN jeg åpnet port 412 (måtte inn i routeren for å sjekke, og det er den jeg har åpnet..). Hvis det funker med 1412 så er jo ingenting badre, men jeg mener da vidterlig at det er port 412 som skal åpnes. Det funker hos meg (ja, jeg har samme oppsett). Lykke til uansett! Mvh. Dings Argh.. nå saverte jeg feil igjen.. så lenge portnummeret i DC og det du åpnet er det samme skal det jo funke.. (tror jeg). Da var det helt unødvendig å rette deg LarsC.. Beklager! _________________ Tja, her er en IMO en fin sde.. www.laminatkabinett.tk!!! [ Denne Melding var redigert av: Dings på 2002-11-05 16:32 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Poenget er at hvis du bruker en port over 1024, slipper du å klusse med brannveggen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 16:13, skrev spindle:Takker & bukker. Skal prøves! Fortell hvordan det gikk, da. :smile: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg tror kanskje dere har misforstått hverandre LarsC og Dings. Vanlig NeoModus DC bruker port 412, men DC++ bruker 1412. De som ikke vet hvordan man åpner porter i Netopia kan kikke her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå