Gå til innhold

Nytt headset til rundt 500-lappen

Anbefalte innlegg

Heisann, etter å ha hatt mitt Koss PortaPro headset på hodet mer eller mindre konstant siden jul ifjor gikk de omsider sund :cry: . No problem tenkte jeg og gikk til elkjøp for å få nytt på garanti, så maste de om kvitteringer som jeg ikke har så var det hele over. Jeg må til innkjøp av nytt headset, til dette tenkte jeg å bruke rundt 500lappen(kan gå litt over og selvfølgelig under). Hovedsaklig blir dette headsettet brukt til datamaskinen, (skal klare å sno ett nytt koss headset ut av elkjøp uansett!) og dermed er ikke størrelsen et stort problem. Har kikket litt på tidligere poster men ingenting står liksom ut og halvparten av tidligere anbefalinger er "Koss PortaPro" men a) de er ødelagde b) de er ubehagelige å ha på i flere timer i strekk.

For meg er lyd det viktigste ettersom jeg stort sett hele dagen hører på musikk eller spiller. På den annen side vil dette også tilsi at jeg trenger et headsett som ikke blir ubehagelig etter noen få timer(helst ikke noen gang).

Har sett litt på Skullcandy Ti men er litt skeptisk til bassen ettersom mange har klagd på den.

All hjelp blir verdsatt av undertegnede =)

-Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med å sjekke ut sennheiser hd 555 LINK. den har ikke mikrofon, men jeg vet ikke hvor opptatt du er av det. Litt dyrere enn du hadde tenkt, men uuuutrolig gode å bruke. Blir aldri ubehagelig og ha de på, selv etter mange timer i strekk. dessuten er det veldig god lyd i disse. kan anbefale disse på det sterkeste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...