Flammerev Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei, Kjøpte en splitter ny bærbar ASUS maskin for et par uker tilbake. Er generelt sett godt fornøyd med den. Men, skulle ønske støynivået kunne vært littegran lavere, hvertfall når jeg bare har ett par programmer oppe som ikke krever mye av systemetressursene. Er ikke snakk om noe bruk av angrerett eller noe slikt, men om noen har noen idèer eller løsninger til hvordan jeg kan få maskinen til å bråke litt mindre hadde det vært flott. Er ikke det optimale å sitte på en forelesning med en pc som bråker littegran over "støynivå-normene" Hørte noe om at man kunne laste ned noen driver-updates på prosessoren (turion) på turions egne hjemmesider, men vet ikke for sikkert om dette hjelper? (Vet faktisk ikke for sikkert om det er prosessor-vifta som lager støyen heller...?) Kom også over noen som nevnte at jeg kan erstatte cool-pasten som ellerede er i maskinen med en ny og bedre type...(?). Maskinen, med specs: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324598 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Flammerev Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Må forøvrig legge til at vifta går ikke hele tiden, det virker som den skrur seg på litt "random" faktisk, ikke om jeg f.eks starter opp enda ett program... Lenke til kommentar
Flammerev Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Prøvd å oppdatere bios? amd-driverne? chipset-driverne? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) gidder du å poste info om temperaturene i pcen din? du kan bruke mobilemeter (sjekk programlista: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=628377&hl= ) Endret 14. oktober 2006 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå