vifteovn Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei, eg vant ei Razor Copperhead mus her på lan. Og eg er litt lei av icemat'en min, den har litt for høg kant, og er litt for liten. Så kva musematta kan ein anbefala til Razor Copperhead? - ikkje høg kant - ikkje for liten - må gli godt Kanskje litt opplagte krav, men kva erfaringar har folk med forskjellige musematter? Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Personelig kan jeg anbefale Icemat 2nd Edition... https://prisguiden.no/product.php?productId=16851 Er god og stor, laget av glass, og fåes i et utall av farger. Optimal for god gli, og presisjon. Lett å gjøre ren. Ulempene er at den stikker litt opp fra skrivebordet (ca 6mm), men matta/plata er så stor at du kan hvile armen på den i tillegg til å ha god plass til å bevege musa. Og da den er av glass kan den til tider være litt kald å ta på. Ellers kan denne testen være interessant lesing: http://www.hardware.no/tester/input/musmat..._spillere/18544 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Enten Razer eXactMat eller Razer Mantis hvis du er sugen på en stor matte. Birger Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Som sagt syntes eg kanten på icemat 1.0 var litt for høg :/ Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har selv razer copperhead og bruker Qpad Midsense her glir utrolig godt den nesten flyyyr. den har akkurat passe størrelse så det er fin for alle slags bord...den fester seg veldig fint i skrivebordet og har ikke høy kant.. kort sagt: den perfekte musematte for copperhead Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Kanten blir ikkje plagsomt høg? Lenke til kommentar
joskor Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei, har du sjekket ut Steelpad 4S? Bygger ca 2mm. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Sjekket ut Steelpad 5L? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå