xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Ja som forumet sier hvordan spiller man inn gitar inn på PC'n uten masse stæsj.. Har selv en V-amp 2 som kansje nødvendig? Poster her fordi jeg ikke ville ødelegge Gjett hvilken sang tråden med å poste der Endret 11. oktober 2006 av Hidephix Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du må kobla gitaren til "Line In" på lydkortet. Eg trur ikkje du kan kobla den direkte, men gjennom ein forsterkar som har ein utgang for svake signal. Du kan spela inn musikken med programmet: Audacity Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Så det du sier er at jeg må få en kabel som går fra Phones utgangen på forsterkeren og inn i inngangen med en Mic som tegn? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så det du sier er at jeg må få en kabel som går fra Phones utgangen på forsterkeren og inn i inngangen med en Mic som tegn? 7051018[/snapback] Det går fint... har gjort det selv og får ganske ok lyd. Du kjøper bare en kabel som passer i mic-inngangen og kjøper deretter en overgang fra liten til stor jack for å koble inn i V-amp'en. Koster vel 20kr på clas olsohn totalt Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har selv erfart at det omtrent er umulig å få bra lyd med v-ampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå