Gå til innhold

tastatur problem, hjelp

Gjest

Anbefalte innlegg

hei, jeg sliter litt men en liten ting i cs, jeg er venstre hendt også bruker jeg l.ø.æ.p til bevegelses knapper, sitte er shift og walk er enter, men! det eneste som ikke funker her, er at hvis jeg walker og går skrått opp til høyre så skjer det ikke no :S det funker alle andre veier en skrått opp til høyre. Noen som veit åssen jeg kan fikse det?

Men er ikke dette sån vanlig tastatur problem, at pcen klikker hvis du holder inne enter pluss to andre knapper? eller er det en måte jeg kan fikse på dette.

På forhånd takk for all hjelp!! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har noe med å gjøre at keyboardet ikke kan sende ut så mange signaler på en gang mener jeg. Grunnen til at du kan trykke alle andre veier vet jeg ikke. En knapp inneholder informasjon på en byte, og hovedkortet klarer ikke håndtere for mange bytes av gangen fra keyboardet.

Rett meg om jeg har feil..

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet på mitt gamle tastatur.

Jeg bruker wasd oppsettet, ofte med sniking/sprinting på shift-tasten. Det funka fint alle veier, bortsett fra når jeg skulle snike opp og til venstre (shift+w+a). Da registrerte den ingenting og maskina sa "beep" når jeg slapp knappene. Bortsett fra dette funka det som normalt.

Alt dette ordna seg med nytt tastatur. Jeg utelukker derfor maskinfeil og mener at dette er et rent tastaturproblem! Du vil sannsynligvis aldri få det til å funke med det tastaturet, så hvis det er viktig så får du skaffe deg et nytt et.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det samme problemet på mitt gamle tastatur.

Jeg bruker wasd oppsettet, ofte med sniking/sprinting på shift-tasten. Det funka fint alle veier, bortsett fra når jeg skulle snike opp og til venstre (shift+w+a). Da registrerte den ingenting og maskina sa "beep" når jeg slapp knappene. Bortsett fra dette funka det som normalt.

Alt dette ordna seg med nytt tastatur. Jeg utelukker derfor maskinfeil og mener at dette er et rent tastaturproblem! Du vil sannsynligvis aldri få det til å funke med det tastaturet, så hvis det er viktig så får du skaffe deg et nytt et.

7052942[/snapback]

takk for hjelp :thumbup: da får jeg prøve med flere tastaturer :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...