Hellemyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg bruker speedfan til å lese av temperaturen, men stoler ikke helt på den siden den viser en hel masse temperaturere fra -10 grader til over 70... Så vilken andre kan dere anbefale å bruke? som leser av temp på cup hk gup og kansje ram? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg bruker speedfan til å lese av temperaturen, men stoler ikke helt på den siden den viser en hel masse temperaturere fra -10 grader til over 70... Så vilken andre kan dere anbefale å bruke? som leser av temp på cup hk gup og kansje ram? 7050072[/snapback] last ned everest LINK. det er meget bra, og viser mange temperaturer og annen informasjon om pc'n. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! lasta ned det programmet du liket til... den vet ikke ossen prosessore eller hk jeg har(har E6300 og gigabyte hk) Så sier den at CPU er på 1grad... som er litt lite og usansynelig? Du skulle vel ikke ha et annen program? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 vet om et program som heter HOT cpu eller noe, huska ikke hvor man kunne laste den ned, men bare prøv å google du Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! lasta ned det programmet du liket til... den vet ikke ossen prosessore eller hk jeg har(har E6300 og gigabyte hk) Så sier den at CPU er på 1grad... som er litt lite og usansynelig? Du skulle vel ikke ha et annen program? 7050541[/snapback] prøv å last ned speedfan, og sjekk om du får de samme temperaturene der. hvis du gjør det, må du vel oppdatere bios eller noe slikt. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 har speedfan også, men det viser jo masse ulike temperaturer, det var defore jeg trengte et annet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan ta bort de temperaturene du ikke vil den skal vise. Gå inn på Configure og ta bort hukene på de du vil fjerne. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvis du får slike sprø temperaturer som at cpu er på 1 grad, så har du enten en sabla god kjøler, eller så er ikke biosen helt med. siden speedfan og everest får temperaturene fra bios, så må feilen ligge der et sted. har du oppdatert driverne til hk og bios og slikt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Denne overskriften bryter tre-ords-regelen, fint om du endrer den, (sånn som det står ned ser det bare dumt ut, når ett ord er delt opp i 3, i tilfelle du lurer, så staves det "temperaturmåleprogram" AtW Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 hvis du får slike sprø temperaturer som at cpu er på 1 grad, så har du enten en sabla god kjøler, eller så er ikke biosen helt med. siden speedfan og everest får temperaturene fra bios, så må feilen ligge der et sted. har du oppdatert driverne til hk og bios og slikt? 7050866[/snapback] Temp 1 på speed fan og AUX temp på everest er akuratt samme og er det samme som står i bios.. så tipper vel at det er cpu da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå