Nuffern Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Vet at SilentTwin-vifta ikke egner seg til overklokking, men er bare nysgjerrig på om det er noen som har prøvd å overklokke en AMD XP 2000 med denne? Hva fikk dere av hastigheter og temp? Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
jall| Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 overklokking ja.. når jeg hadde den kjøleren så fikk jeg 63grader idle.. men det kan jo være feil med måleproba på hovedkortet, eller så har det vært dårlig varmeoverføring til kjøleren ifra cpu Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Ja, de fleste som har fått seg silent twin har klagd på høye temp. Og de fleste sier at den ikke egner seg til Overklokking i det hele tatt. Det er jo ikke det den er men til, men og holde pc'n stille... Ville ikke anbefale og prøve og klokkoe med silent twin.. Lenke til kommentar
HHHans Hansen Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 GlobalWin TAK 68 e en bra twin vifte........ den har æ Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Silent Twin funker nok fint, men skal du overklokke, så vil jeg anbefale å montere et par Sinnsyke vifter på den. Tenk 2 80*80 på CPU ...? bra det? så kan du ha brytere og sånn for å regulere spenning og stæsj. Bra det vel ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Vell det er bare og overklokke med den da.. Sålenge du ikke øker kjernespenning så vill ikke effektforbruket gå så sinsykt opp. Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har overklokket min xp2000+ til 1725Mhz. Funker bra det. Idle tempen ligger på 52-53 grader uten kabinettviften. Klarer nok ikke så mye mer, men støyen var det viktigste for meg! ------------------------------------- MSI KT4 Ultra Athlon XP 2000+ @1725Mhz - Mist Silent Twin Gainward GeForce4 Ti4200 @ 315,585Mhz - Thermaltake Gf4 Chipsetkjøler 256Mb PC3200 DDR @ 420Mhz ------------------------------------- Lenke til kommentar
HHHans Hansen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 min ligger rundt 45 grader me min vifte pluss en vifte som står i pci slått.... d som plager mæ e at æ ikke klarer å klokke den til 2 ghz har 1.8 nu... den blir forbanna ustabil men ikke varm............ ligger på 50 grader d e når den e klokka t 1.9 ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå