Mortex2001 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg mistet min k700i i vannet her i sommer. Alt fungerer på mobilen, bortsett ifra lyset på skjermen. Jeg kan se hva som står på skjermen, men da må jeg ha GODT med lys (lommelykt) for å se. Jeg skrudde mobilen på alt for tidlig, da det enda var fuktighet inni ved skjermen, så dermed ble det en kortslutning. Jeg gidder ikke kjøpe meg ny mobil. Så dermed lurte jeg på om dere visste sånn omtrent hvor mye det vil koste å få fikset det lyset på displayet? Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det vil koste mer enn en ny mobil vil koste. Du får med samme specs til 1000 lappen. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det vil koste mer enn en ny mobil vil koste. Du får med samme specs til 1000 lappen. 7050376[/snapback] Var vel det jeg regnet med. Da blir det ikke noe ny mobil på meg på en stund, gidder ikke bruke pengene mine på det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå