BWW Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hei Hva skal til for å lage et nettsted hvor brukere kan logge seg på og f.eks. legge ut info. Snakker ikke om blogg men tror det heter enkelweb el. hvis jeg ikke husker feil. Er det veldig avansert? Endret 11. oktober 2006 av BWW Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Begrepet "enkelweb" aner jeg ikke hvor du har fra, men får å få til den funksjonaliteten du nevnte må du ha ekstra muligheter på serveren til å håndtere data. Det beste får å få til dette er å benytte seg av PHP, et scriptspråk som kjører på servern. www.php.net Også ta en titt i PHP-forumet her på diskusjon.no Det er ikke egentlig avansert, men det krever kunnskaper utover HTML Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan i alle fall ikke hoppe fra piczo til noe slikt som dette. Du bør sitte å lese litt først Lenke til kommentar
BWW Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Mange bedrifter kaller det enkelweb overfor sine kunder. Som denne f.eks. Skal selfølgelig ikke ha den i denne skalaen, og sette meg inn i det til jeg får det til må jeg jo. Ingenting blir til av seg selv, ikke engang piczo. Har en barnehage som ønsker dette. PHP er jo inne i bildet, men noen som har noen script eksempler jeg kan studere? Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Det du er ute etter er vel et CMS. Kan anbefale Joomla Eksempel på side som kjører Joomla -> HEr! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Mange bedrifter kaller det enkelweb overfor sine kunder. Som denne f.eks. Skal selfølgelig ikke ha den i denne skalaen, og sette meg inn i det til jeg får det til må jeg jo. Ingenting blir til av seg selv, ikke engang piczo. Har en barnehage som ønsker dette. PHP er jo inne i bildet, men noen som har noen script eksempler jeg kan studere? 7058220[/snapback] Den siden var grusom i min IE Endret 13. oktober 2006 av Rinox Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Mange bedrifter kaller det enkelweb overfor sine kunder. Som denne f.eks. Skal selfølgelig ikke ha den i denne skalaen, og sette meg inn i det til jeg får det til må jeg jo. Ingenting blir til av seg selv, ikke engang piczo. Har en barnehage som ønsker dette. PHP er jo inne i bildet, men noen som har noen script eksempler jeg kan studere? 7058220[/snapback] Den siden var grusom i min IE 7059774[/snapback] Da får du stappe termometeret i ræva på'n å pleie den sårede, selv om alt håp er ute for stakkars dødsdømte IE. Også får du gå inn på www.ie7.com å oppgradere Endret 13. oktober 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
BWW Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Flott djda9 for tipset. Ser lovende ut. Stjerne i boka for forslaget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kjører personlig "Joomla!" på min hjemmeside/blogg. Min Hjemmeside/blogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå