TMB86 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fant endelig en gammel eske med 8mm filmer. Og skulle gjerne ha lagt dette inn på PC'n. Noen som kan ambefallet et skjermkort som har S-video-inngang, S-videoutgang og eller kompositt videoinngang (tror det heter det) i en rimelig prisklasse. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fant endelig en gammel eske med 8mm filmer. Og skulle gjerne ha lagt dette inn på PC'n. Noen som kan ambefallet et skjermkort som har S-video-inngang, S-videoutgang og eller kompositt videoinngang (tror det heter det) i en rimelig prisklasse. 7049641[/snapback] Jeg vet ikke om (tror ikke) det finnes noe skjermkort som har s-video/komposit inn når det kommer til en billig prisklasse. ATI Allinwonder er ett "alti i ett" kort. Skjerm og tv-kort i ett. Disse er dyre og selve skjermkort delen er ikke av den beste kvalitet. Hva med å bare gå for ett billig tv-kort? SÅ kan du høre på radio og se tv på pc'en din mens du driver med andre "viktigere" ting -Thelle. Lenke til kommentar
TMB86 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Vil et tv-kort gi meg den mulgheten til å overføre filmer fra filmkamera mitt til PC'n? Noen ambefalliger av tv-kort? Endret 11. oktober 2006 av TMB86 Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Om du har ett kamera som takler s-video eller kompositt så vil du kunne "ta opp" videoen du sender fra videokameraet ditt. Enten med ett tv program med opptak, eller ett videoredigerings program. Hauppauge! WinTV-HVR1100MCE Dette takkler denne og neste generasjons bakkenett. Det har jeg fått beskjed om at jeg burde kjøpe om jeg skal bygge media center maskin. -Thelle- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå