Gå til innhold

Trenger Skjermkort med S-video inn.

TMB86

Anbefalte innlegg

Fant endelig en gammel eske med 8mm filmer. Og skulle gjerne ha lagt dette inn på PC'n. Noen som kan ambefallet et skjermkort som har S-video-inngang, S-videoutgang og eller kompositt videoinngang (tror det heter det) i en rimelig prisklasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant endelig en gammel eske med 8mm filmer. Og skulle gjerne ha lagt dette inn på PC'n. Noen som kan ambefallet et skjermkort som har S-video-inngang, S-videoutgang og eller kompositt videoinngang (tror det heter det)  i en rimelig prisklasse.

7049641[/snapback]

Jeg vet ikke om (tror ikke) det finnes noe skjermkort som har s-video/komposit inn når det kommer til en billig prisklasse.

ATI Allinwonder er ett "alti i ett" kort. Skjerm og tv-kort i ett. Disse er dyre og selve skjermkort delen er ikke av den beste kvalitet. Hva med å bare gå for ett billig tv-kort? SÅ kan du høre på radio og se tv på pc'en din mens du driver med andre "viktigere" ting :D

-Thelle.

Lenke til kommentar

Om du har ett kamera som takler s-video eller kompositt så vil du kunne "ta opp" videoen du sender fra videokameraet ditt.

Enten med ett tv program med opptak, eller ett videoredigerings program.

Hauppauge! WinTV-HVR1100MCE

Dette takkler denne og neste generasjons bakkenett.

Det har jeg fått beskjed om at jeg burde kjøpe om jeg skal bygge media center maskin.

-Thelle-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...