fredrikda Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hey, Noen som har tips til en ny pc som ikke koster så alt for mye? Maks 5000kr? Uten skjerm? Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det som kan gjøre det litt vanskelig å gi ett "bra" svar er at du ikke oppgir bruken til maskinen. Jeg har nettopp bygget 2 maskiner til 3.153,- + frakt De skal brukes til spill og lekser av to av mine "nieser". specs: Oppgraderingspakke: MSI PM8M3-v Crucial PC3200 DDR-DIMM 512mb Intel p4 LGA 775 3,06 ghz 1395,- Samsung spinpoint P120 200gb 650,- Sony DVD-Brenner AWG 170AB2 IDE OEM 299,- Gainward GF FX5200 128mb DDR AGP 390,- Rebel R225 Sort7sølv 2xUSB 2.0 og lyd in-front m7 strømforsyning 419,- Legg gjerne på 512mb ram til så har du en pc som takkler de fleste spill (ikke GODT), og som er fullt brukbar til studier. (prisene er hentet fra komplett) Selv sitter jeg med en amd 2800+ (uklokket) og jeg redigerer film, musikk og bilder. Ingen problemer. -Thelle- Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det som kan gjøre det litt vanskelig å gi ett "bra" svar er at du ikke oppgir bruken til maskinen. Jeg har nettopp bygget 2 maskiner til 3.153,- + frakt De skal brukes til spill og lekser av to av mine "nieser". specs: Oppgraderingspakke: MSI PM8M3-v Crucial PC3200 DDR-DIMM 512mb Intel p4 LGA 775 3,06 ghz 1395,- Samsung spinpoint P120 200gb 650,- Sony DVD-Brenner AWG 170AB2 IDE OEM 299,- Gainward GF FX5200 128mb DDR AGP 390,- Rebel R225 Sort7sølv 2xUSB 2.0 og lyd in-front m7 strømforsyning 419,- Legg gjerne på 512mb ram til så har du en pc som takkler de fleste spill (ikke GODT), og som er fullt brukbar til studier. (prisene er hentet fra komplett) Selv sitter jeg med en amd 2800+ (uklokket) og jeg redigerer film, musikk og bilder. Ingen problemer. -Thelle- 7049727[/snapback] Bruker den mest til musikk, film, nedlasting av film musikk etc... Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Da vil en slik pc være helt ok. Det er sånn ca det disse to frøknene skal bruke den til. Som sagt så holder det for min del med en gammel amd xp2800+. Denne er helt ok til spill og redigering av film. Blir selvfølgelig noe sirrup. Men det må man leve med om budsjettet er stramt. Kjørt noen tester på det oppsettet jeg gav deg tidligere. Og det ser ut til å fungere utmerket. Ikke noe som lager krøll eller lignende. -Thelle- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Flyttes fra hardware.no til Hjelp til kjøp/salg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå