RobbO804 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei.. Jeg har et lite problem, jeg har glemt passordet på min pc. Jeg vet at jeg må inn på sikkerhetsmodus og inn på Admidistrator for å endre dette. Men så kommer det eg sliter med, det er å komme inn i sikkermodus.. Vist eg trykker F8 eller delete kommer eg bare inn i bios og det er vell ikke der jeg skal? Men uansett er det bios passord beskyttet! :S Ikke spør meg korfor men det er bare det. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vent til bios-postingen er ferdig. Deretter trykker du F8, og da vil en oppstartsmeny dukker opp, med blandt annet Sikkerhetsmodus. Lykke til. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Se i manualen hvilken "F" tast du skal trykke under oppstart. Som oftest F8... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du trenger ikke starte i sikkermodus for å logge på som administrator. Når du skal velge bruker (velkomstmenyen) så trykker du bare CTRL-ALT+DELETE to ganger så får du det klassiske login-vinduet hvor du kan skrive administrator som brukernavn. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 eller du kan bare boote opp maskinen, når windows starter opp så slår du av pc'n så starter du igjen, gjør det samme, og den tredje gangen for man vanligvis opp at windows ikke ble korrekt avsluttet osv.. da bare tar du på sikkermodus =) funker for meg =P Lenke til kommentar
RobbO804 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg fant ut av det, måtte Trykke f8 no stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå