hjalmar Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Finnes det noen drivere (Nvidia) til Vista rc2( eller rc1) som kan brukes for s-ata raid. Har prøvd alle mulige drivere og får til svar at vista kan ikke forsette installeringen fordi ingen disker finnes Endret 11. oktober 2006 av hjalmar Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mener jeg leste på sidene til nVidia at SATA RAID ikke var støttet enda. Håper på nye drivere snart, i hvert fall når Vista går RTM om noen uker og blir sluppet offisielt. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Endeligt fant jeg en driver som virket i RC2 (5744). Fant et innlegg fra en kar i forumet til nforcershq som linket til en driver (link) som skall fungere til NF3 og NF4 kort. Dette er den eneste driveren jeg har fått til å funke på DFI kortet og antar at den også vil virke hos trådstarter. EDIT: Beklager, så ikke at trådstarter har et NF5 basert system. Endret 3. november 2006 av Obix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå