annickenskywalker Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg skal ha meg ny mobil, Sony Ericsson z610i. Jeg ser den selges på nettbutikker, men alltid bare i den blå fargen. Hvorfor? Den selges i butikker også, men fortsatt bare blå. Er det mulig for utsalgstedene, som f.eks Expert, å bestille mobilen i en av de andre fargene (svart eller rosa)? Noen som vet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei, jeg jobber jo i Expert så kan vel svare deg ganske bra. Undersøkte dette selv i dag med leverandørene våres og det er foreløpig kun blå som er tilgjengelig. Dangaard visste ikke når de andre ble tilgjengelig enda, så vi må nok smøre oss med noe tolmodighet. Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Å, så bra! Tusen takk for svar! Jeg ska ihvertfall ha den til før jul. Men det er jo over 2 mndr til så jeg regner med de andre fargene er ute til da. Igjen, takk for svar! Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 litt teit at de forsjellige butikkene viser kampanje bilder o.l med de andre fargene. kjæresten min sendte mail inn til el-priceog spurte om en svart, men fikk en turkis (blå)... Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Som jeg nettopp postet i en annen tråd vedrørende dette: Telefonen kommer ifølge leverandør i andre farger i slutten av Oktober. Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja ok! Så lenge klarer vi å vente! Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 4. november i dag... Hvordan går det? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nå vet ikke hvem som sa oktober, men den er nok i hvert fall tre-fire uker unna dessverre. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg skal kjøpe "den lyse varianten" Z710i til en venn av meg, og lurer på når denne kommer ? Og jeg kjenner flere som sitter på gjerdet når det gjelder Z610i og mere feminine farger. Det er flere modeller som kommer ut med "maskuline" farger, og dermed setter mange potensielle kunder på "vent "...... Skjønner ikke leverandørene på dette området... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Så på z610i idag på Elkjøp, var i fargen blå og svart, bare prøve telefoner da. Hadde vel ikke fått de inn enda. De var sinnsykt råe Men om du hater fingeravtrykk = IKKE anbefalt! Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nå er jeg såå lei av å vente. Tror jeg kommer til å bestille en blå z60i denne uken. Trenger den nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja, dummies er sendt ut fra Sony Ericsson i blå og sort, men kun blå som er tilgjengelig fra leverandør. Lenke til kommentar
annickenskywalker Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Har sett på noen nettbutikker (som Komplett.no) at varen er på lager fra og med 30. Desember! Mobilen jeg har nå er snaaart gått av med døden, og jeg skulle gjerne hatt ny mobil til jul. Men alle har jo blå nå... Jeg vil sa svart!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hmm... noen som har en idé over hvor Komplett får sine sorte Z610i'er fra? Dangaard har den ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå