Gå til innhold

Kjøpe lakk til pc, men hvor?

Anbefalte innlegg

Har hatt pc'en min en stund no og har veldig lyst å lakkere den, og når noe skal lakkers skal det selvfølgelig lakkers Metallic rosa og svart :!:

Å finne metallic svart lakk var lett nok, men finner ingen plasser jeg kan kjøpe rosa metallic :hmm: Visst du veit om noen plasser hvor jeg kan få bestillt Rosa metallic spray lakk, plz gi meg en link til siden :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare hold deg langt unna lakk fra Biltema. (!) Spraylakkene deres er av forferdelig dårlig kvalitet.

7060002[/snapback]

Hva er det du har røyka? Du kan lett få et godt ressultat hvis du vet hvordan du skal behandle boksene! Lakka kabinettet til en kompis med sort blank og det ble helt perkeft!

Lenke til kommentar
Bare hold deg langt unna lakk fra Biltema. (!) Spraylakkene deres er av forferdelig dårlig kvalitet.

7060002[/snapback]

Hva er det du har røyka? Du kan lett få et godt ressultat hvis du vet hvordan du skal behandle boksene! Lakka kabinettet til en kompis med sort blank og det ble helt perkeft!

7061856[/snapback]

Sort blank fungerer til nød. Prøv for eksempel klarlakk. Det blir langt fra "perkeft". Og jeg vet hvordan jeg skal "behandle boksene".

Lenke til kommentar

Hvis du behanbler metallet rett og våtslipper lakken så får du speilblankt ressultat ;) Er i alle fall sånn med sort blank, har oppnåd et ganske bra ressultat med sort matt da men var ikke fult fornøyd.

Ok, tenkte det var din først lakkering osv. Men har vel litt med øyet som ser osv da.

Lenke til kommentar

Angående lakkering:

Først sprayer du på filler, slip dette ned med pussekloss så overflaten blir rett.

Spray på flere lag primer, slip hvert strøk, jo flere jo bedre.

Spray to-tre lag farge, slip hvert strøk, rubb sistestrøket.

Spray på et par lag klarlakk.

Lenke til kommentar

7060002[/snapback]

7061856[/snapback]

Sort blank fungerer til nød. Prøv for eksempel klarlakk. Det blir langt fra "perkeft". Og jeg vet hvordan jeg skal "behandle boksene".

7070088[/snapback]

jeg prøvd både sort og klarlakk fra biltema og fikk et bra resultat. det er ikke lakken det er noe galt med!!

MVH bZerk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...